synlighed på internettet

Jeg fik bl.a. her igennem lavet en hurtig hjemmeside til min træfældebusiness.

Nu er næste spørgsmål, hvordan bliver jeg set mest på nettet for få penge. F.eks. kan jeg jo bruge betal pr. klik på eks. Google eller andre søgemaskiner. Jeg tænker i hvordan jeg kan "komme op" på side 1, når folk søger på relaterede ord. Jeg har ingen fornøjelse af en hjemmeside som ingen ser, og omvendt vil jeg ikke fælde de første 20 træer om året gratis. Alle råd eller ideer er velkomne. ( du må gerne se siden www.euroterm.dk )

Tommy

Fremgang kommer af en positiv mental indstilling.biggrin


http://www.euroterm.dk
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa

hvis du skal ses på google skal der være nogen der linker til dig i det hele taget. Og desuden skal google vide at du findes. På denne side kan du tilmelde din hjemmeside, men det er dog ingen garanti.

Prøv evt. også på http://www.jubii.dk/links/, man kan vist komme på et stykke tid gratis.

Ellers er det jo fint at linke her på siden i din signatur.

mvh
Jørgen
Se lige det aner jeg ikke noget om, men jeg ved det er irriterende, at man ikke kan se hvor hjemmesidens ejer "bor"
Jeg har jo ikke meget fornøjelse af at ringe til en i Jylland, når jeg selv bor på Sjælland og et mobilnr. siger jo ikke meget. Så måske???

Sniffer  
Hvis du får kunder på baggrund af denne hjemmeside skal du vist være mere end heldig. Blot lige et par enkelte kritikpunkter:

Som Sniffer nævner er der intet om hvor i Danmark du driver din virksomhed.

Det fremgår heller ikke, at du udfører træfældning. Der er blot noget om hvordan "man" kan fælde træer.

Giver du et tilbud på en opgave? og er tilbudet gratis? Det er der intet nævnt om på siderne.

Hvad med forsikring, hvis noget går galt? Igen er der ikke en lyd om dette ret så væsentlige emne.

Hvorfor skal man vælge dig frem for andre? Er du billigere, mere effektiv eller er der en anden begrundelse?
Tak for kritikken.

Dette er rettet.

Spørgsmåler er stadig åbent.....

Tommy

Fremgang kommer af en positiv mental indstilling.biggrin


http://www.euroterm.dk
Du skal studere topologien meta name=

Find noget om dette på nettet.

Mht. google, ja så kræver det jo at folk stopper på netop din side og ikke tager den næste i rækken, så får du højeste score, jo flere der tager din side i deres søgning, dette som den sidste, jo højere rangerer du på google.

Det er ihvertfald den forklaring jeg har hørt.

Der har været sager hvor nogen har givet eks. altavista penge for at ligge øverst, selvom altavista påstod det modsatte.

Google skulle vist være meget loyale, selvom jeg nogen gamge ikke fatter topscoren med mine specifikke søgeord.

Lad nu være med at skrive ord eller sætninger som er populærer for at få besøende, så som "britney spears,nøgen", denne "svine metode" er der mange er benytter sig af.
Det ødelæger nettet.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Annonce
Hej.
Jeg har selv siddet og nørklet med Google og har jeg grå hår, er det deres skyld. Det er jo nærmest en livsnødvendighed for ens firma at man kan findes, man vil frygtelig gerne være deres kunde, men det er som om "man ikke kan komme ind i butikken". Meget frustrerende. Til sidst skrev jeg ind til dem og fik en meget høflig mail tilbage med beskrivelse af hvordan man opretter de dersens kampagner. Og om ikke det lykkedes. Nu er de i hvert fald begyndt at opkræve penge fordi nogen klikker på vores annonce, så det må da siges at være et fremskrift.

Jeg kan poste den mail, enten privat til dig eller her på siden, hvis det har interesse. (er ny på forummet)


Hilsen Gokke
Gokke, det var nok ikke som popop reklame han ville, det var nok bare i listen over mulige, havde jeg indtryk af.

Ret mig euroterm hvis jeg har uret.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Ja du har helt ret.

Jeg åbner ikke bare kassen for google eller nogle andre. Jeg vil kunne se, hvad jeg får for pengene.... :wink:

Tommy

Fremgang kommer af en positiv mental indstilling.biggrin


http://www.euroterm.dk
Euroterm: Jeg faldt lige over denne side i en anden sammenhæng og kom til at tænke på dit spørgsmål - den kan måske hjælpe...
Citat fra euroterm


Jeg åbner ikke bare kassen for google eller nogle andre. Jeg vil kunne se, hvad jeg får for pengene.... :wink:


Du vil næppe opleve succes med din virksomhed, før du indser at kodeordet er "markedsføring" - vi tager det lige igen og lader det stå et øjeblik på skærmen......MARKEDSFØRING

Jeg bruger ca. kr. 2000,- pr. måned på Adwords. Hvorfor? Fordi det virker!

Man kan jo selvfølgelig også sætte sig ned og vente på, at kunderne finder dig af sig selv, men så skal man have ualmindelig god tid.

De firmaer som findes øverst i Google-søgningen har ikke opnået denne placering ved at gøre ingenting. De har haft Google experter (til kr. 1500,-) i timen til at nørkle og justere. I min shop betaler jeg et månedligt gebyr for at søgemaskineoptimeringsmodul, som ganske enkelt giver oplysninger til Google på den måde Google kan lide at læse dem. Dette i kombination med links fra andre sider, sikrer en god placering på Google.

Nu roder jeg imidlertid med en branche hvor kampen om kunderne er stor, så de gode søgeord er dyre pr. klik, men prøv f.eks. at søge på "fun factory" i google og tjek min adwordsannonce (men send lige ungerne ud af stuen først :oops: :wink: )

Held og lykke med forretningen

Lars

-------------------------
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis