Charcon 36 jakobsvit 35 30-10-2005 13:09 har fået kig på en Charcon 36 sejlbåd. har været på nettet og lede efter typen men har ikke lige kunnet finde noget om den. tænkte om der var nogen her der havde hørt om typen? eller måske havde ideer til hvor man kunne finde oplysninger? jakob 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
njord 6397 7120 30-10-2005 20:25 En lækker skude... Flot at skue på billedet. Typen ser meget amerikansk ud, og størrelsen sammenholt med at båden er langkølet og den kahytsopbugning der kan ses ligner også nget amerikansk. Alene størrelsen sammenholt med længden ligner også noget amerikansk. Om jeg har ret ved jeg ikke, men det var min første tanke. Hvad med værft, ved du hvor den er bygget ? Hvad med en konstruktør ?? Hvor gammel er den ?? MVH Njord
jakobsvit Trådstarter 35 31-10-2005 08:14 ved faktisk ikke rigtigt mere om den. er en jeg måske skal til thisted og kigge på. har været udsat for brand nede i salonen så skal renoveres der. men er til salg for en særdeles billig pris nemlig. men ved ikke lige hvor man leder efter sådan en type.
C.H.S 11 18-11-2005 13:35 Jeg mener at den er fra UK. men købt i SE. Kan godt huske den da den kom til Skive, efter braden ( jeg gjore den ren ) Forkahytten fejler ikke noget, men hovedkahytten er færdig. Dækket er teak (popnitte). Jeg har snakket med Ove siden, og kunne godt se at han var kørt træt idet, der er sku meget at gå i gang med, og for en fyr på 62 ( der er meget stor)er det næsten umuligt. Jeg kan ikke huske om motoren fejler noget, skrovet fejler ikke noget, bunden ejheller noget. Mhv. Claus