Beton på væggene?

Jeg fik en god idé til min entré i sidste nr. af bladet 'Bolig'. At påføre beton på væggene for at få et råt look. Er der nogen som har erfaring med om man kan smøre det direkte på savsmuldstapet, om man kan fjerne det igen hvis man bliver træt af det, eller hvordan det er med fedtede børnefingre på en overflade af beton?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Beton er vanskeligt at få til at hænge fast. Når det er tørt er det meget hårdt og har det fået fat i noget så slipper det ikke igen. Deriomd har mørtel en god klæbeevne og kan fjernes igen da det ikke bliver ret hårdt. Mørtel forbliver også lidt elastisk, hvor beton bare revner.
Jeg er ikke helt med på hvad dit projekt går ud på, men direkte på tapet tror jeg ikke holder.

Hilsen Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Det du vil lave er nok en form for vandskuring, du skal bruge mørtel, ikke beton.

Du slipper ikke for at rense væggene helt af til rent puds.

Det er ikke en opgave for nybegyndere.

Du kan lave noget der ligner med strukturmaling, byggemarkederne har prøver på hvordan det ser ud med forskellige maleruller.

Hisen Aksel
Og så skal du regne med at værdien af dit hus falder hvis du laver den slags vægge. Der er ikke mange købere til den slags.
* crazy *

VIDEN ER VEJEN TIL VISDOM.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også