Billige hvidevare

Jeg mener engang jeg så et link herinde til en side med billige hårde hvidevare....siger det nogen noget?

Står og mangler et køle/fryseskab, og ville jo gerne have tilskudet fra energi med.

mvh

Kasper
19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Bubble Truble

Prøv evt. dette link: http://www.peterspris.dk/howto/howto.html
Linket er til "Peters Pris". et sted hvor du kan byde en pris og se om en hvidevarerhandler vil sælge til den pris du byder.
Især er det godt at kende prisniveauet i forvejen, og det kan du finde i linket ovenover.
En anden muleghed er at hente "skabet" i Tyskland.
God hvidevarerjagt.

Mvh Anders
Der er priskrig på hvidevarer for tiden, så du kan tjekke El-giganten, Punkt1, Skousen. Selv Harald-Nyborg har A++ hvidevarer med tilskud.
Der er vist nok kun få dage tilbage med tilskud.
Hej allesammen... Mig og kærestens køleskab røg sig en tur her i weekenden og jeg har så søgt nettet rundt for at finde nogle billige steder at handle hviderer. Har altid været vil med de der retrokøleskabe og pludselig falder jeg over en reklame på google der guider mig ind til www.kpa-company.dk, hjemmesiden er ikke ret god men jeg griber alligevel knoglen og prøver at ringe til dem, da det lød ret billigt. Idag var jeg så ude på deres lager og de har virkelig mange ting at vælge imellem. Jeg fik mit SMEG retro køleskab i rødt som jeg har drømt om siden jeg så det første gang -og så endda til halv pris!!! .. den var oven i købet nu, eller det vil sige en demo-model men havde altså ikke været benyttet.

Sys virkelig i skal kigge forbi hvis i overvejer at købe nogle former for hvidevarer. Nu kiggede jeg primært efter køleskabe, men kunne da se der var både ovne, kogeplader mv. i alle mulige forskellige mærker.

Tjae, i kan jo selv tage stilling -mine erfaringer er ihvertfald gode, indtil videre da.

www.kpa-company.dk

Mvh. Kristoffer Andersen
Citat fra streaming

Hej allesammen... Mig og kærestens køleskab røg sig en tur her i weekenden og jeg har så søgt nettet rundt for at finde nogle billige steder at handle hviderer. Har altid været vil med de der retrokøleskabe og pludselig falder jeg over en reklame på google der guider mig ind til www.kpa-company.dk, hjemmesiden er ikke ret god men jeg griber alligevel knoglen og prøver at ringe til dem, da det lød ret billigt. Idag var jeg så ude på deres lager og de har virkelig mange ting at vælge imellem. Jeg fik mit SMEG retro køleskab i rødt som jeg har drømt om siden jeg så det første gang -og så endda til halv pris!!! .. den var oven i købet nu, eller det vil sige en demo-model men havde altså ikke været benyttet.

Sys virkelig i skal kigge forbi hvis i overvejer at købe nogle former for hvidevarer. Nu kiggede jeg primært efter køleskabe, men kunne da se der var både ovne, kogeplader mv. i alle mulige forskellige mærker.

Tjae, i kan jo selv tage stilling -mine erfaringer er ihvertfald gode, indtil videre da.

www.kpa-company.dk

Mvh. Kristoffer Andersen



Citat fra streaming

hmmm tippet kommer måske gen senere ...


Ja, det fik du da ret i.

Mvh

Klaus
Hold kæft en klovn. Det er hans eget firma han reklamerer for.
Han kunne i det midste lade være med at skrive sit navn, så var det lidt sværere at gennemskue.
der er endnu flere muligheder: på www.wupti.com er der en vældig fin sammenligning mellem forskellige fabrikater og vi fandt for 3 mdr. siden en bestemt tørretumbler næsten 800 kr billiger end alle de andre steder vi havde søgt.
- Og bare rolig Bankmand, wupti.com er IKKE mit eget firma; det hedder nemlig VinduesPusher.dk eller sådan noget i den retning. tøhø...

Med venlig hilsen
Carsten, VinduesPusher.dk

rolleyes Ledelse er; at fortælle sine medarbejdere præcis hvor skabet skal stå - og derefter motivere dem til, at de selv flytter det derhen !
Citat fra VinduesPusher

der er endnu flere muligheder: på www.wupti.com er der en vældig fin sammenligning mellem forskellige fabrikater og vi fandt for 3 mdr. siden en bestemt tørretumbler næsten 800 kr billiger end alle de andre steder vi havde søgt.
- Og bare rolig Bankmand, wupti.com er IKKE mit eget firma; det hedder nemlig VinduesPusher.dk eller sådan noget i den retning. tøhø...


Hej Pusher,

hvor inde hos Wupti.com fandt du helt nøjagtigt den sammenligning?

Lyder nemlig vældig interessant :p

/SoerenP
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis