Billige hvidevare

Jeg mener engang jeg så et link herinde til en side med billige hårde hvidevare....siger det nogen noget?

Står og mangler et køle/fryseskab, og ville jo gerne have tilskudet fra energi med.

mvh

Kasper
Jeg mener engang jeg så et link herinde til en... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra SoerenP

Hej Pusher,

hvor inde hos Wupti.com fandt du helt nøjagtigt den sammenligning?

Lyder nemlig vældig interessant :p

/SoerenP



Kig fx her: http://www.wupti.com/Produkter/Hvidevarer/Vaskemaskiner/Frontbetjente/
mvh Carsten, VinduesPusher.dk

Med venlig hilsen
Carsten, VinduesPusher.dk

rolleyes Ledelse er; at fortælle sine medarbejdere præcis hvor skabet skal stå - og derefter motivere dem til, at de selv flytter det derhen !
Det billigste sted vi har fundet er helt klart http://www.fleggaard.dk/ - du kan se varerne i Padborg og hente dem på den anden side af grænsen. Vi skal bruge nye hvidevarer til et nyt køkken og der er en hel del at spare.
Jeg vil liged tilføje at man skal ikke være nervøs for at handle i Tyskland (Fleggaard) fremfor lokalt, deres service er i top - vi købte en hel stak hvidevarer i stål, og da vi kom hjem opdagede vi at én af dem havde vi fået udleveret i hvid i stedet (vi checkede ikke dernede, dumt). Nå, men jeg ringede til dem, og de sagde ingen problemer selvfølgelig skulle det hele have været i stål og to dage efter kom en fragtmand med en i stål og hentede den hvide, vi skulle bare betale prisforskellen.

Og så var Fleggaard i øvrigt over 10 % billigere end det billigste vi kunne finde varerne til i DK (Peters Pris, Pricerunner, Kelkoo you name it var prøvet)

MVH Jacob
Hvidevarediscount.dk plejer også at have gode priser, og jeg har handlet med dem flere gange, hvor de var de billigste (i DK)
Det er Skousens discount-netshop (selvom det ikke fremgår af hjemmesiden), men det fandt jeg ud af ved at slå deres adresse og CVR-nr. op.....
Annonce
Vi fik også priser hos Fleggaard og 10-12 andre. Til min store overraskelse var vores lokale Punkt1 billigst. De har prisgaranti, ihvertfald i Stenløse, så da vi viste dem vores tilbud fra Fleggaard matchede han det promte. De var endda 10.000,- billigere end andre Punkt1´er. Så vi handlede lokalt. Det er sgu også lidt lettere at køre 5km. hvis man skal dunke nogen i hovedet.
Nogen gange behøver man ikke, at fare land og rige rundt for, at spare lidt.

Lars
Citat fra Lars Dorow

Vi fik også priser hos Fleggaard og 10-12 andre. Til min store overraskelse var vores lokale Punkt1 billigst. De har prisgaranti, ihvertfald i Stenløse, så da vi viste dem vores tilbud fra Fleggaard matchede han det promte. De var endda 10.000,- billigere end andre Punkt1´er. Så vi handlede lokalt. Det er sgu også lidt lettere at køre 5km. hvis man skal dunke nogen i hovedet.
Nogen gange behøver man ikke, at fare land og rige rundt for, at spare lidt.

Lars


enig
vi harlige handlet indbygnings ovn, og induktions kogeplade samt emhætte med extern motor til køkkenet, min forlovede futtede ned til vores lokale skousen, og sae direkte hvad hun ville ha og at hun ikke ville betale noget for det :p og vupti så blev der klippet knap 7800,- af prisen på ovn og kogeplade (sættet koster knap 2200 normalt), det tilbud tog hun med hjem og jeg søgte rundt for at sammenligne priser http://www.fleggaard.dk/ var 1000 kr billigere, men vi besluttede os for lokal handel og trillede ud sammen og der fik vi et tilbud vi ikke kunne sige nej til nemli emfang med extern motor (pris knap 6000) + et par gryder og en stegepande

samlet pris for hele herligheden 19800,-

ovnen er en VOSS IEL 9124-RF
induktionspladen er en VOSS DIK 2470-UR
emhætten er en gorenje kan ik lige huske model nr

pt har vi kun fået ovnen hjem men for sørensen det er fedt at komme fra et 20 år+ gammelt indbygnings sæt til en sprit ny ovn med alverdens fede funktioner biggrin kan næsten ikke vente til resten kommer hjem rolleyes

og for at vende tilbage til lokal handel så har man også garantien lokalt og skal ikke bøvle med at sende hvis noget skulle gå i udu


mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Jeg vil nu også "holde med" Ajne og ErikP. Der er RIGTIGT mange steder der har godt tilbud idag. OG du skal ikke heolde dig tilbage for at prutte om prisen, især ikke hvis du skal have meget.

Jeg fandt de modeller jeg ville have, og tjekkede priser, først på peterspris.dk (hans vejledende priser er dog ikke specielt godt vejledende, da "normalprisen" er 10-30% lavere i de fleste forretninger), og siden søgte jeg bare på jubii og google efter modelnumrene, og så fandt jeg frem til de billigste priser på hver enkelt vare. Jeg endte med en pris der på peterspris.dk var ca. 70.000 vejledende, men hos ca. 5 forskellige butikker ca. 50.000,- så jeg smuttede ned til min lokale skousen eller hvad den lokale biks nu engang hedder, fortalte dem hvad jeg ville have, og fik det hele for 42.000,- inkl. levering. Ok, så køleskabet var lidt lang tid om at komme (næsten 4 uger), og vaskemaskinen er STADIG ikke kommet (efter 1½ måned), men det ER også helt nye modeller jeg har bestilt af alt, og de kan jo ikke forventes at skulle handle med alle mærker, så det er jo ikke så underligt hvis der lige er et enkelt glitch. Og det er jo kun en maskine jeg mangler, så det er ok med mig.. Den kommer jo nok snart. Man kan s'gu finde sig i meget for de 30.000,- jeg "sparede". Det er jo lige at par månedsløninger eller tre !
Husk nu på driften af hvidevarene... det kaldes EL - indkøbsprisen er her og nu, men forskellen i forbruget bliver rask væk 100,- til 400,- kr om året.

DET kan du tjekke på http://www.elsparefonden.dk/forbruger/produkter/hvidevarer

De har langt de fleste vare registreret - og indkøbspriser.

Mange hilsner
Polite
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis