Mange kigger

Hej

Jeg har lagt mærke til at der er utrolige mange visninger på indlægene, men få, i forhold til, der svare. Hvordan kan det være?

Eksempel:
Svar: 3 Visninger: 76

Jeg ved godt at alle ikke har forstand på alle ting :wink: , men er det simpelt hen derfor

Håber i kan hjælpe med spørgsmålet. I må endelig ikke tro at det er for at kritisere, jeg er bare nysgerrig

Med venlig hilsen

/ Tvede

Hvad skulle jeg dog gøre uden alle jer LDS'er. Tak for hjælpen!
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er der bestemt ingen tvivl om. Der er jo masser af spændende læsning uanset om man har forstand på et emne eller ej.

Det kan jo også være, at det "rigtige" svar er givet, og at der derfor ikke er grund til at lægge et nyt indlæg.

Jeg læser fx stort set alle indlæg, men det er langt fra altid, at jeg kan bidrage med svar og/eller erfaringer.
Citat fra Sniffer

Jeg er vist nr. 12 og behøver ikke svare, da det rigtige svar allerede er afgivet :lol: :lol:
(men jeg er nys. som alle andre)

Enig...
Hej igen

Det var også det jeg havde på fornemmelsen, at de fleste læste alle indlæggene. Men mit spørgsmål kom også af at nogen slet ikke fik svar/hjælp til deres indlæg, er det så fordi, at der ikke er nogen, der har forstand på det så?
Jeg ville gerne svare/hjælpe...Hvis jeg havde forstand på det. Men er der fagfolk i dette forum, altså folk der arbejder med de forskellige problemstillinger til hverdag. Malere, Murer, Tømrer osv.

Tak for jeres hjælp, nu er jeg blevet det klogere. Hvis man ikke spørg...får man ingenting at vide :wink:

God dag til alle

Med venlig hilsen

/ Tvede
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej Tvede

Jeg er sikker på vi er mange her på siden der læser stortset alt...
Og vi er også mange der skriver svar, nogle gange som fagmand, andre gange fordi man ved lidt eller meget om spørgsmålet.
Vi kan jo kun bibringe vores erfaringer fra egne projekter...
Gennerel viden osv..

Jeg håber på at du fortsat vil gæste siden, dels som læser men bestemt også som enn der svarer på indlæg når du har noget at bidrage med. Ikke kun dig men samme opfordring til alle der kommer på siden.

Vi har vist en meget sober tone og den holder vi meget gerne i hævd.

MVH Njord
Annonce
Citat fra ntvede

Hej
Jeg har lagt mærke til at der er utrolige mange visninger på indlægene, men få, i forhold til, der svare. Hvordan kan det være?


Lige præcis i dette forum synes jeg det er en fordel. Allerhelst vil man selvfølgelig have et korrekt svar, men når det er sagt: hellere intet svar end et forkert! Der er ikke meget sjov ved at have forkerte oplysninger, når det får en til at investere et par tusinde i materialer og derefter sætter mejselhammeren til stikkontakten...
Citat fra majkat

Citat fra ntvede

Hej
Jeg har lagt mærke til at der er utrolige mange visninger på indlægene, men få, i forhold til, der svare. Hvordan kan det være?


Lige præcis i dette forum synes jeg det er en fordel. Allerhelst vil man selvfølgelig have et korrekt svar, men når det er sagt: hellere intet svar end et forkert! Der er ikke meget sjov ved at have forkerte oplysninger, når det får en til at investere et par tusinde i materialer og derefter sætter mejselhammeren til stikkontakten...


-Helt enig- Når det så er sagt, er vi sikkert mange "læsere" som står parat på sidelinien, til at gribe ind, hvis et eller andet ikke lige er som det burde.
-Men- man lærer altid et eller andet, ved at kigge andre "lidt over skulderen"
Her foregår altid en masse spændende ting, som man jo "nødvendigvis" må læse.
-Så kan man jo altid blande sig, hvis man har noget at bidrage med.-

Venlig hilsen retro

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

Hvis man ikke spørg...får man ingenting at vide :wink:

God dag til alle

Med venlig hilsen

/ Tvede

du spørger da bare alt det du vil, og kan nogen give svar, får du det også biggrin biggrin

Sniffer  
Det er meget normalt med den fordeling i alle de fora jeg frekventerer.
Det kan formegentlig forklares med:
- man er nysgerrig af natur
- man søger/fandt løsningen
- man kunne ikke bidrage med noget konstruktivt (og undlod indlæg a la "det mener jeg også.")

I teorien er der ikke forskel på teori og praksis, men i praksis er der...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også