gammel mercedes

Hey

Jeg påtænker at udskifte min bil, og evt bare med en ældre ting. Feks en mercedes kunne være sjov... eller kunne det. Min generelle opfattelse af mercedes er at de kan kører ufattelig mange km uden de store problemer? Gælder det også hvis man køber en øse fra 80érne til 10-20.000? Hvad skal man være opmærksom på. Er det en fuldkommen tåbelig ide?

Kommentarer modtages gerne :o)
Mvh Jan
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kommer jo meget an på, hvor meget du skal køre - og om du køber diesel eller benzin.
Jeg har et par kammerater, der sværger til stjernen - og som generelt har gode erfaringer med dem. Men de ruster som alle andre biler - og særligt bagtøjet har det med at drille efter en 300.000. Men ingen tvivl om, at det er stærke biler.

Min påstand vil dog være, at du kan få noget væsentligt bedre og nyere, hvis du går op i omkring 40.000. Den eneste bil fra før '90, jeg ville overveje (ud over en Porsche 911 fra '87 :wink: ) ville være en Audi 80.

Mvh.

Jan R.
Hej Jan

Jeg har lige fornyligt købe en Mercedes 250 D automatik fra 1988 km .570,000 km ..

Den kører som en drøm .. Men der er jo lige et par "små" skøndhedspletter på den .. Det er en tidligere taxi ..

Den stod mig i 20,000. Fandt den i den blå avis ..

SÅ jo man kan godt værer heldig til en billig penge.

Så bare klø på .. de findes ... Men hold dig langt fra C 180 .. Sådanne en havde jeg før fra 1993 .. Den rustede op for mig .... Det er den model meget slem til ... Men ikke den gamle 124èr .Deterbare noget som starter og kører hver dag ... Skal til Østrig til sommer med campingvogn sammen med mine forældre ... De har en mangen til ... Og har kørt turen før ... De var meget overrasket over den og glad
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis