Indervægge, garage

Som skrevet mangler jeg lidt inspiration til indervæggene i min garage. Når tømreren engang får lyst skulle jeg gerne ende med nyt tag på min garage, og vil derfor godt forskønne indersiden lidt også.

P.t. består indervæggene af gule mursten der står råt med diverse små huller fra tidligere ejers ophæng. Ikke specielt kønt og ikke særlig praktisk at holde rent.

Ønsket er en overflade der fremstår jævnt i en lys farve, hvor man også skal kunne hænge noget op, men ikke noget voldsomt tungt. Da jeg også godt kan lide at svine lidt skal overfladen kunne rengøres. Da jeg også er ude efter "value for money" må eventuelle forslag gerne være med en ca. m2 pris.

Jeg er taknemmelig for alle forslag og gode råd, bare giv den hele armen jeg kan tåle det.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
En vandskuring vil være det første forslag.. Men det egner sig ikke til svineri...
Måske kan du få lavet en eller anden epoxy behandling... men billigt bliver det næppe.

Hvad med at vandskure og så bruge en afdækning når du sviner ??

MVH Njord
Hej

-Vandskuring er den pæne løsningsmodel-
Den hårdføre kan være en glittet betonpuds, ikke speciel køn, men tåler, "næsten" alle former for rengøring, -også højtryksrensning.- :wink:
Materialeforbruget er billigt, men du skal måske lige have en murer til at glitte pudsen. ( Det kan være lidt tricky )

Prisoverslag. kr.10,- pr kvm. + murertimer ca. 6-8 timer, vil jeg tro for en standard garage.

Mvh retro

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
............en vandskuring , dog med noget meget meget finkornet materiale må kunne løse problemet , og evt et par gange maling ovenpå

god arbejdslyst

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
Tak for indsparkene.

Det med vandskuringen har ligget lidt i baghovedet, men i givet fald kombineret med en omgang maling. Så det er da en løsning jeg helt klart vil arbejde videre med.
Hvad med at skrue cementspånplader op.
De kan eks. Højtrykrenses.
biggrin

Med venlig hilsen

Søren
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også