Foto, Manual

Jeg er den ivrige søger af en manual til et Cannon EOS D60 digitalt SLR.
Da jeg har "arvet" det fra en god ven som har mistet, el. smidt den oprindelige væk!!!
Håber nogen kan hjælpe mig med evt. en kopi. Er selvfølgelig indforstået med at skulle betale evt. omkostninger.

:roll:
På forhånd mange tak med ønske om venlig hlælp.

<p>Michael-Mukael</p>
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej "Mukael"

Har du søgt på nettet ??

Husk at stave rigtigt når du søger!!!

Canon EOS D60

Den skulle sikkert kunne findes på engelsk, om ikke andet.

Findes den evt på den officielle Canon side ??

Når du ikke snakker med en forhandler, og spørger om han kan skafef en manual, mod betaling....
Så er du sikker på der ikke er fordi der er problemer med den er varm ????
Kriminalitet kan vi ikke være med til at underbygge her på siden....

MVH Njord
:evil:
Der er ingen ting der er VARME her!!!!
Så tak for sangen!

Men årsagen til at jeg ikke har kontaktet en forhandler er at jeg helst ikke vil betale en masse for noget der skulle høre med til mit kamera og som blot er blevet væk...

<p>Michael-Mukael</p>
Hej njord. Snak ordenligt til Michael, skulle vi stave ordentligt når vi søger eller skriver indlæg så er vi ikke ret mange tilbage biggrin biggrin hvad med et geografisk sted på caprino, nikk, echoes, crazy too, jørgen a, christian-s, vatos, alrune, maj kat, bent andersen,er vejret lige så skønt i Vejle lige nu som det er på Sjælland njord mvh Benny.

Benny N.
biggrin Tak for de gode forslag. :wink:

Men jeg ville godt nok helst ha far i en på dansk. Da jeg har lidt svært ved at få alle enkelheder med når det gælder tekniske detaljer mm.
Evt. bare en fotokopi af en eller anden venlig sjæl!!!???

<p>Michael-Mukael</p>
Hej Benny...

Den med stavningen er bare en egen erfaring... staver man ikke rigtigt på en søgemaskine... så kommer der ikke det man reelt søger ud i form af links.

Den med varmen var mest for at holde en vis moral.. Kameraet er jo et ret nyt... Og man kan nemt forestille sig at der er varme modeller i omløb... og beskrivelsen "arvet" kunne jo nemt misfortolkes....

Så ja jeg er jo bare naiv....

Og Vejret !!! Nej det regner idag... surt vejr her op til weekenden... MEn mon ikke det går trods alt..

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis