Regnvandstank

Nogen der ved hvor mange frostgrader der skal til, før en 1000 l. tank er gennemfrossen??(Altså med vand i biggrin )
Tømmer i, der har tanke, jeres inden vinteren?
Hilsen sniffer

Sniffer  
Nogen der ved hvor mange frostgrader der skal til... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
En gammel bilslange???? :shock: Hvem dælen samler på gamle bilslanger??
Næ du--er da lidt spændt på at se sådan tank, når den fryser. :lol:
Og så tror jeg da på hvad Benny siger :mrgreen: *GGG*

Sniffer  
Hej Raun og Sniffer: Raun jeg håber Sniffers vandtanke ter sig som en l. frossen papmælk eller mine vandtønder de buler bare lidt ud, men det skal jeg nok få at vide til foråret af Sniffer og så tror jeg isen går den nemmeste vej, den er lige glad med hvad der er op eller ned, isen pressede bunden ud af min 10 l. plastvandkande det ene år, når de gamle glasmælkeflasker bundfrøs løftede mælkeisen kapslen det var det nemmeste, så når man hentede mælken ude på trappen sad småfuglene og smæskede sig i frossen fløde. og Sniffer husk at stille dit ur i computeren, det viste 01.18 ved dit seneste indlæg :lol: :lol: og da du er så god til blomster, hvad er så dette ???, det er fra en stikling lånt i foråret, det ligner noget etårigt. mvh Benny.

Benny N.
Ja Ja Sniffer vend det billede. mvh Benny.

Benny N.
Aiii...Benny...vil da ikke hverken vande eller vende dine planter..GGG
Den dims har jeg ikke set før - altså sådan på siden - ved ikke hvad det er for en lige nu og her..sorry, men måske finder jeg ud af det - lige pludselig.. :lol:
Hvad dælen er der i vejen med at besøge dette forum kl. 1.18 om natten???? :?

Sniffer  
Citat fra green

Hej Benny

Husk nu at lave en ny tråd når du starter med et nyt emne smile


Jamen green dog.....det er jo bare en af Bennys sidebemærkninger :wink:

Sniffer  
Det vil gøre det mennere for Benny at få svar på hans hans sommerblomst, hvis han starter den som en ny tråd, så alle ser den, og ikke kun dem der følger tråden om frossen vand i tønder.

Det vil også gøre siden mere tilgængelig for nye LDSer.
Hvis spørgsmål og svar står en en stor blanding, er det umuligt at finde rundt i det, og det kommer til at virke indspist og rodet.

Derfor tror jeg at det vil være godt for siden hvis vi alle prøver at holde trådene rene.

Hvis vi skal diskutere videre om det, burde vi nok oprette en ny tråd smile

Green

Jamen- ok green - det er ikke tilladt i "over hækken"?? Mindes da ellers nogle tråde hvor ALT gik "over gevind". Skal nok holde min kaje videre her.. sad

Sniffer  
Jubiiiii - alle tankene holdt....også den "lille grønne" og ja, det er en megastor isterning der kan være i sådan en tønde.

Isterning???? Nej, den var jo rund og terninger er firkantede.

Sniffer  
Hej Til alle jer med vintervand, jeg har også en lille grøn en 240 lt. den står ude hele vinteren med - 20 til -30 uden der sker noget, selvfølgelig er der en lille isterning, men den smelter jo efterhånden.
MVH Preben41

preben

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis