Stinky!

Hejsa.

Er der nogen der kender nogle enkelte måder at lave stink bomber på?
Det skal ikke være noget med: Tag en mælke katon og put rådne tomater i.

Det skal bare være enkelt.

Venlig hilsen

Ejeren af
www.megamaster.dk/forum

Opret dig en bruger, ved at klikke på \"Opret bruger\", og skriv med de andre bruger: www.megamaster.dk/forum
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Mega master

Der findes adskillige "gode" måder at lave stinkbomber på rent kemisk.. Når jeg sætter '' omkring ordet gode er det fordi der er et stort MEN:

Det der gør dem ildelugtende kan ved for stor eksponering give hovedpine og det der er værre.. (forskellige milde former for forgiftning)

Så hvad skal du bruge det til :? Husk lige at politiet sagtens kunne finde på at se en stinkbombe som hærværk hvis ikke alle personer er enige om at lege med den slags..

/Niels
man kan tage hår fra dyr og pakke ind i køkkenrullepapir så et elastik omkring og så sætte ild til det

UDEN ILD: man kan tage et glas komme et smadert æg i og komme lager æddike i så skruge låget på og sætte det i solen i 48 timer
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Den selvbevægelige stinkbombe:
Undlad at tage bad et par måneder.

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Til mine Bonsai bruger jeg et middel til blegning af død grene som farver det hvidt. Dette middel hedder i daglig tale jin-middel (jin betyder "død gren" på japansk) men det rigtige navn er: Lime sulpur, det lugter meget kraftigt af rådne æg og kan bestemt bruges som stinkbomber.

Dog må jeg advare på det kraftigeste fra at bruge det !

Kommer det på tøj,træ eller andre sugende overflader, får du det aldrig af igen og lugten vil sidde i rigtig lang tid !! Jeg har flere gange fået det på fingrene og det tager en dags tid med hyppige håndvaske før lugten er væk !Så det er bestemt ikke noget man spøger med !!

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
jeg skal bruge en hurtig ufarlig stink bombe og der er også en på vej

find noget edike og bland det med flourmelis og lad det ligge en 3 dages tid
hvis det virker skal flourmelisen nu have samme farve som ediken smør det på en sko eller hvor du ved der kommer nogen fordi at når det så bliver tryket mod noget hård stinker det
Annonce
hvis du skal bruge en mega kraftig stinkbombe så er der to bomber her

1:hvis du tør så drik et glas edike skyld ned med pepermynte perstil og du STINKER efter et minuts tid

opvarm et æg under åben ild og med en plastik pose under (det kan være alt bar det kan lugges) og der vil dryppe lidt ægge væske ned i som flydende. lad det stå et sted der er koldt indtil det ikke er flydende mere. når du så skal bruge det så pas på fordi at du skal LIGGE det et sted og når det sår smelter(fordi det er ligesom is der smelter ved stue tempratur) vil det afgive en maase stank men hold det i små mængder fordi at vis der er for meget går det ikke godt

du har måske lagt mærke til at hvis du lugter til maling dufter det ok MEN prop lidt citrus i lidt edike og lad det stå 1 dag og det vil stinke DANGER brug ikke mere den maling for den vil stinke i ca.2 uger så hold det et lukket sted eller endu bedrer skaf dig af med det

til dem der har en kanin
tag nogen af dens små fine sorte lorte og lad dem ligge 1 højst 2 minuter i solens varme derefter har du to goe bomber i 1 time så sæt ild til dem inden (jo før jo bedre) og det vil stinke kraftigt

og til de dovne køb edike put det ned inoget flyden fx vand lad det stå 1 dag og smør det på noget som bevæger sig så vil alle der køres forbi lugte det eller lad edike væsken stå 2 dage ved ca minus 5 garder og smør det på et sæt sko og det vil lugte som var det en hundelort
Tja du kunne tage og brænde en tendstik af et lukket rum fx en tom sodavands flaske hvor der ligger papir i så vil det give en kraftig røg lugt køl det ned og hæld edike i samt lidt farve og lad væsken stårkne når den er størknet tager du den ud (lidt svært) og sætter ild til det farven er med til at det lugter virkelig virkelig slemt

eller en af de hurtiste tag edike lad det stå på køl 1 min ved minus 5 grader efter hæld det ned i en flasker(der kan tændes ild til) tænd ild i og til sidst vis du har gjort det korekt har du det jeg kalder en eksplosive water fordi at det at du har froset det for det til at side lidt fast så når flasken eksploderer ser det ud som om at det er ediken der flyver

undskyld hvis der er stave fejl og den sidste har jeg fået fortalt af en ven
nicolai: Du burde skrive en bog om stinkbomber!

Peace through superior firepower.

I skolen smed vi jernpulver i noget syre og f... hvor det stank..
Kan ikke huske om det var svovlsyre..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også