Nye vinduer, Hvor

Hej

Vi står og skal have nye vinduer i vores hus, men hvor kan man købe dem billigst men god kvalitet. vi bor i det nordjyske.

På forhånd tak for hjælpen


/ Tvede

Hvad skulle jeg dog gøre uden alle jer LDS'er. Tak for hjælpen!
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

De to firmaer Raun henviser til er måske billige, men de er heller ikke DVC certificerede, som må være et absolut minimumskrav til et moderne vindue.
Vi har lige fået monteret 2 facadedøre samt et vindue til badeværelset fra Velfac. Det ser ud som og føles som "rigtigt kram", men det er så omvendt ikke gratis. Omvendt bør det kunne holde i en mia. år (sådan da :lol: :lol: ), så prisen pr. år bliver lav.
Hej!
Jeg er også varm fortaler for Kernevinduet. Har selv lige købt 8 stk. vinduer herfra. DVC godkendt og 90% kernetræ (højere end DVC's krav!) +sømfri glaslister af lærketræ. De er ikke helt billige, men der er tilgengæld 25 års garanti!

Havde lidt problemer med ridsede glas. Ingen ballade omkring reklamation og udskiftning.

Træ/alu vinduer er godtnok en solid og ret vedligeholdelksesfri løsning, men ikke særlig god mht. isolationsevne, og passer efter min mening bedst til industribygninger (ikke særligt charmerende).

Læs evt. i Søren Vasegårds "Bogen om Huset" som giver mange gode betragtninger.
Mvh/Rune
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis