hostabilleder m m.

hej tak for Jeres interesse
, biggrin , Jeg er, som I vel har opdaget, meget glad for Hosta'er. Sender her nogle billeder af mine yndlinge
Hilsen fuzzy
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Startede min egen hosta samling her i forsommeren med 8 forskellige i et pænt lille bed med god jord, rimelig skygge og i perfekte forhold. Efter sommerferien var der 8 samlinger af 5 cm høje stilke uden blade. Og ellers nogle meget fuldfede snegle rundt omkring.

Så der er ikke rigtigt så meget at tage billeder af.

Green

Citat fra green

Startede min egen hosta samling her i forsommeren med 8 forskellige i et pænt lille bed med god jord, rimelig skygge og i perfekte forhold. Efter sommerferien var der 8 samlinger af 5 cm høje stilke uden blade. Og ellers nogle meget fuldfede snegle rundt omkring.

Så der er ikke rigtigt så meget at tage billeder af.


Det er godnok surt.. :evil:

Sniffer  
Annonce
biggrin Nu er det snart forår ! Er det ikke herligt !
Jeg glæder mig meget - går hver dag ud og hiver i de grønne spirer
Hilsen Fuzzy
Jep 8) Salaten gror lystigt og roserne er kommet i pottejorden idag, der er blomsterknopper i Fuchsiaen og den hindbærfarvede Pelargonie og Citronpelargonien skyder lysegrønt...

Sååå nu skal der snart støves af på så-/plantebordet biggrin
Ja I snakker om forår Esbjerg- Bornholm, her i hjertet af Danmark er det lige nu snestorm biggrin biggrin jeg har frø fra Hosta ( Fragant Bouqet ) hvis det har nogen interesse ( Fuzzy - Zephirine ) de er meget dyre :lol: :lol: mvh Benny. ps Fuzzy hvorfor er der ingen blomster i dine hosta ?

Benny N.
Jaja Benny - sne har jeg da også masser af. Men hvad gør det, så længe den holder sig fra vinduespladen, vaskerummet og drivhuset :wink:

Hva' siger du til at bytte lidt af dine frø til min sidste sommerstikling af min rosa, tornfri Kathleen Harrop rose?
Ja Ja Zephirine: Jeg har lige bestilt frøene på www.arps.dk, når jeg får dem engang i næste uge, sender jeg nogle til dig, hvad er en vinduesplade og et vaskerum, jeg kender et drivehus, jeg bor i et :lol: :lol: mvh Benny.

Benny N.
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis