Sparker som en hest.

Nu er jeg ikke expert i MC'er endnu. Jeg har karburatorproblemer og har haft tændingsprobemer. Jeg har derfor eftermonteret en elektronisk Boyer tænding, den er grovjusteret efter foreskrivelserne og finjusteret med en tændingspistol. Nu er der sket det når jeg skal sparke den igang har den nærmest sparket foden af mig, det må jo et eller andet sted betyde at den tænder for tidligt eller hvad siger experterne ?.

Har alt mit roderi med karburatoren mon noget at sige ?.

Jeg vil så gerne rulle igen, men lortet driller.

Det er stadigvæk den her Yamaha XS 650

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Nu er jeg ikke expert i MC'er endnu. Jeg har... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Der er jo mange fede 650 inde der.
Man skal jo aldrig sige aldrig.
Men jeg er glad for at der er nogle der stadig holder de gamle cykler i gang. jeg havde på et tidspunkt en 72. så den må jo blive veteran til næste år. Hvis den kører mere. jeg byttede den til en Kawa 900 hos sand jensen i 1979.
De kunne jo prøve at sætte dem på auktions siden.
Hvem ved.
Jeg har da allerede solgt 6 gamle stumper der inde.
Kunne du ikke lave et link på siden?
MVH
POW
Hvad har du liggende og hvor bor du.

MVH

Se Min XSer her

Det er nu kun nogle gamle harley stumper, en solosadel osv.
POW
Citat fra PeterR

Hvad har du liggende og hvor bor du.

MVH

Hej peter!
Har du ikke glemt din kæphest, angående profil opdatering?

Skrevet: Søn 16. Okt, 2005 20:13 Emne::

--------------------------------------------------------------------------------

Hov hov olfert, det plejer at være mig der skriver det....

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Der kommer en tid i en mands liv hvor man bare siger "Jeg kan ikke mere" eller

"Jeg gider ikke mere".

Bare ikke for mig.

SE SÅ AT FÅ SKREVET NOGET GEOGRAFI IND I DE PROFILER. biggrin

Grundlæggende er det jo et fejlopsæt af siden, at man ikke skal identificere sig for at oprette sig som bruger. (Mener jeg).

MVH

Se Min XSer her

Annonce
Nu har jeg skrevet det på.
Men det hjælper ikke at man SKAL skrive alle de oplysninger.Så skriver folk bare noget der ikke passer.
I øvrigt syntes jeg det er et godt forum.
Jeg har selv et som hedder:
www.harley-stumpemarkede.dk
Tryk på forum på siden.
Men jeg holdt lidt lav profil. Da det desvære er såden at der er nogle harleykører der ikke kan hilse på andet end harleyer og andre MCister der ikke vil hilse på Harleykører.
Det mærker jeg især på motorvejen, at når jeg kommer med mit høje styr, så er der mange med kåbe der ikke gider at løfte hånden.
Jeg hilser af prinsip på alle jeg møder på 2 hjul. (dog ikke en 45, for så skal man snart kører med en hånd.)
I øvrigt er der kun 1 stor ting jeg har fortrut i mit liv. Det var at jeg solgte min gamle kawa 900.
Jeg har dog en stor erfaring med mange cykler, så jeg vil da kikke ind her en Gang i mellem, Det kunne jo være at jeg kunne hjælpe med nogle af de problemer i har med jeres motorer.
MVH
POW
Skægt det med at hilse.

Pga motorproblemer kørte jeg skiftesvis på min MC og på min kones "knallert 80" det var jo helevedes varmt at sidde der i blikdåsen.

Det er lidt underligt at møde de samme mennesker, med samme fart dag efter dag, på vej til/fra arbejde. Den ene dag har man poten oppe, den næste dag bliver den på styret fordi man ikke er i "det gode selskab" pga. status.

Det er heller ikke mange af de HD' kørere der bor her i byen der løfter poten, men det er måske fordi de er i en eller anden klub, hvor man kun hilser på de andre klubmedlemmer.

MVH

Se Min XSer her

Du har vel hørt om den med at kører med trillebør.
Nu bliver jeg nk bøjkottet af alle de andre harley kører.
fnis.
POW
Hmm, nej, skulle jeg fatte den, eller er den slut her, eller er der en pointe.

Jeg har en med synet fra cruiser/chopper folket på dem med "racer cyklerne".

"Vi kan ikke tage folk seriøst der sidder i fosterstilling når de kører."

Min plastic svigerfars kommentar (ex. Harley kører, han var træt af altid at blive kørt hjem med Dansk Auto Hjælp). Han sagde engang at han ville have hans harley tatoveret på skulderen, hvor til jeg kommenterede om den skulle stå på ladet af den der gule bil på tussen.

Men den havde jo heller ikke kostet mere en 250.000 og for de penge kan man jo ikke forlange en funktionsdygtig maskine....

MVH

Se Min XSer her

Grunden til at harley kører ikke hilser på andre er.
Det er lige som at kører med trillbør. Det er heller ikke til at gøre med en hånd. Nu bliver jeg nok skut, næste gang jeg kommer til en fest. Men hvad skit, jeg har levet mit liv med minst 190. Så kan man jo ikke forlange at blive over 50.
Men noget af det sjove, det er. At når vi nu er en flok hd kører samlet (alder ca 47-52). Så sider vi altid nogle stykker og snakker om da vi kørte Kawa 900. Om hvor hurtigt vi kørte til madonna traf, eller da vi mødes til træf i sydtydkland osv. Men der er jo også sjovt at se, at vi var jo bedre end alle de andre dengang. I dag kører de fleste af os bare harley i stedet. Det er jo fint at der er mange unge der kører racere i dag. Men vi andre har kørt fra vi blev 18 og kører stadig. Lad os se hvor mange af de unge, der holder ved når de får dame på, og skal have børn.
Vi andre havde jo ikke råd til at have både mc og bil. Så vi måtte også kører om vinteren. Da jeg var lerling, måtte jeg flere gange grave min 650 ud af snen i vores klubhus, for at komme på arbejde.
Så dan er det jo ikke mere. Vi flyttede jo også hjemefra når vi blev 18.
De lærlinge vi har i dag, de bor hjemme til de er over 22. Så de har det nemt.
Lige et par af de få billeder af mine 2 650
POW
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis