Multiplade hvordan ???

Jeg skal lave lidt om i mit køkken og i den forbindelse have flyttet vores komfur til en anden væg.

Nu er min tanke den at jeg ville bygge op omkring komfuret i multiplade, og jeg har fast (ikke bevægeligt) gulv neden under men mit spørgsmål til jer andre er hvordan gør jeg multipladen fast i væggen??

Huller i kanten hvori der limes noget rundjern eller lign som igen limes ind i væggen ?? eller hvordan??

Og kan multipladen holde en mindre bordplade??

------------------
Gò Arbejdslyst til jer alle

Jens

Gò Arbejdslyst til jer alle

Jens
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Man kan få nogle beslag, standard til Multipladen.
Hvis det er en murstens eller betonvæg eller lign., kan du godt klæbe en armeringsstang fx. ø5 i et forboret hul med dertil egnet klæbemasse. I multipladen laver du så en rille, hvor stangen ligger i. Rillen bliver så fyldt op med limmørtel.
Multipladen kan sagtens bære en bordplade.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg har sat dem fast med hulbånd. Hulbåndet sættes fast i vægen med to skruer. Multipladen sættes på plads. Hulbåndet bøjes ned over multipladen og sættes fast med to skruer (jeg har fået nogen der kan skrues direkte ned i multiplade). Inden den anden skrue spændes rettes mutlipladen op så den er i vatter og vinkel.
Lav et kridtstreg på vægen inden du starter.

Hilsen Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

det med beslaget er godt nok, men hvis du bruger hulbånd så sørg for at der er plads til det i blokken oven over, ellers binder limen ikke. hvis din væg du limer mod ikke er plan så brug en murske til limen og ikke dem normale limske.

------------------
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis