s.c.o billeder

halløjsa

jeg er startet på et lille hygge projekt, nemli istandsættelse af min S.C.O (Smith & Co Odense) lad knallert

http://www.lynghoy.dk/billeder/sco/photos/photo_7.html

og lige nu er det tanken der er under en kærlig behandling, men jeg mangler et godt billede af den hvide " tale boble" tanken for at kunne ramme den rigtige form, jeg er nemli kommet i tvivl om den er helt magen til den andre, jeg har.
den er nemli blevet malet op med pensel sad af den tidligere ejer og han har ikke ramt formen rigtig, det kunne jeg se da jeg sleb tanken ned.

så hvis der er nogen der ligger inde med et billede af en S.C.O lad med original maling og gerne nærbillede af tanken, hvor man også kan se det klistermærke der er på tanken ville jeg blive meget glad biggrin

Mvh
Gert

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Benny Nielsen

Hej Gert:www.ScooterGalleri.dk under SCO er der et par med og uden lad, ellers skriv sco med lad i Google mvh Benny.


Hej Benny

ja den med lad på scooter galleri har jeg også set, men det er godt nok en elendig maling der er lavet der, formen er forkert, sad

jeg har os googlet rundt, men har ikke kunne finde nogen med et godt nærbillede af tanken. men ellers må jeg bruge den jeg har fra ca samme årgang, så går jeg nok ikke helt forkert i byen smile

men havde jo håbet lidt på der måske var nogen der ude som har eller kender en som har en lad sco, som de liiige kunne snapse lidt foto af tanken :wink:

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også