Månedens historie fra dem uden h'et

Konen VIL male loftet, hun har fri fra arbejde. Jeg skriver omhyggeligt ned, hvad for en producent af maling hun skal købe hos dem uden h'et.

Producent COLOR og intet andet skriver jeg omhyggeligt ned.

Jeg kommer hjem fra arbejde og ser loftet malet med noget jeg vil betegne, som maling hvor sødmælk ville dække bedre i farven.

Jeg kikker på bøtten og konstaterer at de har solgt hende noget der hedder SuperColor. Jeg spørger hende hvorfor de ikke solgte hende COLOR produktet, det fandtes kun til vægge havde de meddelt hos dem uden h'et. ÆV.

Senere på dagen skal jeg lige bruge nogle vare fra samme butik (de har jo længere åbent end favoritterne), jeg konfronterer sælgeren med hvorfor min kone kommer hjem med et supercolor produkt og hvorfor de meddeler hende at de ikke har et produkt der hedder COLOR, når nu det står ovre på hylden, og der bagpå deklerationen står til vægge OG LOFT.

Sælgeren siger, jamen vi har ikke noget maling fra en producent der hedder COLOR, se selv siger han og peger på spanden, producenten hedder COLOR 5.

Jeg kikker så forundret på ham og siger, er der så også en producent der hedder COLOR 10 og COLOR 20, ja siger han og han mener det sku.

Kvajhoveder (med h) har de aldrig hørt om glans og vare beskrivelser.

Nå men konen skal ikke der ud mere, jeg fortsætter med at handle der, men spørger ALDRIG om noget som jeg plejer.

Hun tog også forkert mht. prodcenten af vævklæber. De sælger her en eller andet underlig hvid sovs som jeg overhovedet ikke kunne få til at klæbe, hvordan i helvedes (med h) navn kan man producere noget der er så dårligt.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
biggrin

Jeg må nu indrømme, at jeg hele to gange har været meget positivt overrasket over behandlingen/vejledningen jeg har fået i den lokale. Men jeg sørger også for at komme der i formiddagstimerne, hvor jeg i reglen er een af 2-3 kunder i bixen på det tidspunkt.
Hej...

Min erfaring med dem uden H - er at man skal selv være 100% klar over hvad man skal have og hvordan man skal bruge produktet...

På det grundlag er det en ok butik hvor man kan spare lidt håndører...

Vedr. Color, så er (eller var i hvertfald for 10 år siden da jeg var ansat hos Flügger) et søsterselvskab til Flügger... Dengang var en tommelfinger regl, at hvis man købte en Color 5 svarede det ca. til en Flügger 3...

Jeg blev den gang "miljøskadet"og bruger næsten altid Flüggers produkter stadigvæk, men skulle jeg snige mig til at bruge Color bruger jeg ikke mindre end en glans 10....

God weekend til alle

Hejho
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også