Dødemandsknap

Min maskine har sådan en, men den er ikke forbundet. Er der nogen der ved om det er lovkrav at der er sådan en på motorcykler


Yams - XS 650.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra "PeterR"

Min maskine har sådan en, men den er ikke forbundet. Er der nogen der ved om det er lovkrav at der er sådan en på motorcykler


hejsa..

den skal sidde på maskinen og virke..

min maskine er lige blevet kasseret til syn pga. den ikke virkede.. og et par andre småting. def.. positionlys og ulovlig udstødning.. hvilket jeg ikke kan forstå, da det er købt til maskinen. og jeg har papir på at det er til den..

suzuki GS 550 E årg 82.
Citat fra PeterR

Ok, så må jeg jo prøve at følge ledningerne.
'

Tak.

MVH


den skulle gerne gå til din tænding. så den kapper strømmen når den aktiveres.. og være orange/hvid.

suzuki GS 550 E årg 82.
Er der DIN standarter på motorcykler ?. Eller kender du lige netop min maskine. Der er ihvertfald ikke nogen orange under sadlen.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Citat fra PeterR

Er der DIN standarter på motorcykler ?. Eller kender du lige netop min maskine. Der er ihvertfald ikke nogen orange under sadlen.


hejsa..

dødmandsknappen sidder i højre håndtag.. og hvis du skiller håndtaget af skulle der gerne være en orange ledning som går til den og en orange/hvid ledning fra den... og ned til dit tændings anlæg...men kan godt være jeg tager fejl..

suzuki GS 550 E årg 82.
Nu er jeg jo elektroniknørd, så jeg finder den i lygten, her ender alt jo.

Nå men tak.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis