Billige Møbler

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der skulle sidde en enkelt af jer
LDS mennesker, med en viden om hvor man køber sig en billig sofa.

Udseendet har lidt at sige, så diverse loppemarkeder gælder ikke. Har været igennem dba, men der må findes andre og bedre sider eller evt. noget lagersalg hvor en lækker sofa ikke behøver koste 8-16 tusind.

MikkelV

Lim og dykker - så går det aldrig i stykker.

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har faktisk en til salg, frit valg 2 eller 3 personers londonsofa (tremmesofa) i sæbebehandlet eg med lyst stof (ligner ruskind), en forhandler har fejlagtigt leveret den hos mig :oops: pris 3000.
Stadig i original indpakning. Sted: udenfor Roskilde.

Martin & Lena
Hejsa!

-Du kunne jo også prøve qxl.dk auktionen, her er ofte mange spændende ting. -Til næsten ingen penge.- Jeg fatter ikke hvorfor, men det er altid i Kbh. de bedste tilbud skal afhentes. :twisted:


Mvh retro.

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

Det er fordi "kjøvenhavnerene" har flere penge, og skifter møblementet ud hurtigere en vinden vender.

Green

Yep, jeg så i fjernsynet at Kim Sjøgren havde fundet en Arne Jacobsen "ægget" til storskrald i nordsjælland, ja I smider alt ud der oppe hvor du bor. :roll:

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg har fundet alle mine Arne Jacobsen møbler i storskrald. Det er 2 myrer, 2 7'er med armlæn og 2 7'er med kontorben. Godt nok i 6 forskellige farver, men det ser såmænd meget godt ud aligevel.

Green

Annonce
Citat fra Orla Nautrup

Hvem er ham Arne Jacobsen er han kjøvenhavner?

-Det skulle man tro- Sådan som han smed om sig med møbelklassikere- :lol:
Afgang fra kunstakademiets Arkitektskole og efterfølgende professor på samme. - Så jo- Han var vel, ihvertfald i en periode, fra et sted deromkring.

Til green: 6 stk fund, af denne kaliber- Man bliver s#* helt misundelig-
-Nej jeg glæder mig nu på dine vegne- biggrin biggrin
Det kan vist sagtens betale sig at holde øjnene åbne, specielt i dit område.

Hvornår har i forresten storskrald igen :?: :lol:


Mvh retro

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

Det har taget mig mange år at finde dem, men man har jo lov at være heldig. Og de blev fundet før "retro-bølgen" slog igennem for alvor. Det er dog kun to år siden jeg fandt to "Flowerpot" lamper for 20 kroner, og kunne gå hjem og finde dem til salg hos et auktionshus i New York til 1600 dollars.

Nu er alle klar over at der er penge i det gamle skidt, så de gode samletider er ovre. Nu handler om at finde ting der bliver moderne om et par år. 80'er Memphis eller møbler fra 40'erne får man smidt i nakken hvis man er interesseret. Hvis det er i en god kvalitet skal det nok blive moderne igen på et tidspunkt.

Selv i Jebjerg er der Arne Jacobsen møbler og PH lamper. Jeg ved det, kender også folk i det område. De snakker bare ikke højt om at de har købt en stol til over 1000 kroner.

Green

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis