Sætningsrevner

Vi har kig på et hus fra 1950 som har nogle sætningsrevner, er det så et hus i vel fraråde at købe, der er nogle på den ene side og så er der nogle indenfor i selve huset.
Hvis nej hvad skal man så gøre ved de revner både indvendig og udvendigt ?
Er det farligt med de revner ?

Venlig hilsen
Søren

Livet er for kort til genudsendelser!!!!!
Vi har kig på et hus fra 1950 som har nogle... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
ja revnerne løber sådan igennem fugerne udenom murstenen. og lige udmiddelbart var der ikke noget i selve soklen. vi var nemlig ude at kigge på huset igår, og det er kun ene side som er værst er vist mod nord og huset ligger på en skråning hvor man kan sige at den side som er vært er hvor punktet er højst på grunden..

billeder kommer i aften hvis jeg kan nå det

Livet er for kort til genudsendelser!!!!!
Nej det kan ikke rigtig sige ganske lidt ned mod den væk som er værst

Livet er for kort til genudsendelser!!!!!
vi har lige fået oplyst en en ingenør at huset er 15 cm skævt og det er bygget oven på en losseplads ved ikke om det har noget at sige

Livet er for kort til genudsendelser!!!!!
Det var ikke så lidt, så har du muligvis gratis gas :wink:

Er det drømmehuset, eller er det prisen der lokker.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Annonce
Der må slet ikke være fald, jeg er selv ved at dræne pga. fald, og jeg har også flest sætrningsrevner på den side hvor der er fald. I disse tider hvor der diskuteres klimaændringer, mere regn osv. skal det også med i overvejelserne.

Min veninde har et hus på vestsj., en underlig fornemmelse at gå i hendes stue hen mod det hjørne der er sunket. Det går helt ned af bakke.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
ang pris om drømmehus

så er det lidt begge dele er er flot hus eller rettere sagt det kan blive flot vil nemlig gerne have kælder og vi mangler også plads har to børn og bor på tredje sal ikke optimal.

Livet er for kort til genudsendelser!!!!!
Ovenpå en losseplads - kan være et problem. Men der kan funderes i dybden og MULIGVIS også rettes op på skævheden.
15 cm er meget og kan helt sikkert mærkes i huset. Men er jo også en del af charmen (har boet i en lejlighed fra 1870, hvor fjernsynet havde en 2 cm klods under i den ene side for at stå vandret).

Mvh.

Jan R.
Ja det er jo også rigtig nok det med charmen, men det skulle jo også gerne kunne holde selve huset.
Vi er bare i vildrede

Livet er for kort til genudsendelser!!!!!
Hvad med at gå en tur og stemme ringeklokker, spørg naboer om de har haft nogle gener med at bo på en "møgbunke".


PS. Nyindmeldt, skriv lige lidt i din profil om geografi.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også