Puch Maxi P + K

Hej.

Er der nogen der ligger inde med "instruktionsbogen" til en Puch Maxi gammel model ?
Jeg har været på biblioteket, de ville prøve at finde noget til mig, men der er nu gået 3 mdr, og de har ikke kunne finde noget til mig. Jeg ville meget gerne om jeg kunne købe den eller låne den så jeg kunne tage en kopi af den.
Håber nogen kan hjælpe

Mvh Cirkelinedk

Mvh Cirkelinedk med ønske om en god dag til alle.
Hej. Er der nogen der ligger inde med... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.

Har efter anvisninger fra rolf lo og PeterR, fået gang i Puchén, så nu håber jeg/vi der ikke er problemer mere, ellers ved jeg jo hvor der er hjælp at hente. Birgers billige bilbøger og Køsters Boghandel havde ikke nogen lige PT, men fik dem hjem på et tidspunkt.
Jeg takker mange gange for hjælpen til alle.

Mvh Cirkelinedk med ønske om en god dag til alle.
Cirkeline, hvad gjorde i så ved dyret. En afsluttet tråd uden resultat er jo ikke meget værd.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hej PeterR.

Da det endnu ikke var lykkedes os, at få den til at fungere fik vi den op til cykelsmeden, og han fandt ud af at det ikke kun var platinerne den var gal med, men også den forkerte tændspole der var kommet i ( ikke en vi havde sat i, men dem vi havde købt den af havde ikke sat den rigtige i) sagde cukelsmeden. Så nu køre den igen :lol: Som jeg skrev længere oppe så takkede jeg osse for hjælpen, og det vil jeg gøre endnu engang med stor T :wink:

Mvh Chirkelinedk

PS: GOD JUL TIL ALLE biggrin

Mvh Cirkelinedk med ønske om en god dag til alle.
Jeg har købt en afbryderknap til min puch. Hvilken ledning skal der trækkes for at få den til at virke, er det fra tændingen?
Du skal bare tilslutte den til de orginale ledninger som den gang sad på forlygtensmile
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis