Indretnings-hjemmeside

Er der nogen der kender et sted på nettet hvor man selv kan tegne sit nye køkken, dvs. starter med at se en firkant som man så skal sætte døre og vinduer i med rigtige mål for derefter selv tegne køkkenmoduler og placere i rummet.
Det må gerne være en hjemmeside hvor man evt. kan printe det færdige resultat ud med målestokforhold m.m. så jeg derefter kan give mine ideer videre til ham som skal sætte køkkenet op.

HASTER!!!

Mvh.
CSA
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej,

Prøv at søge på "Home architect 3D" som er et amerikansk pc program til indretning af huse. Meget bruger venligt.

Gode Demo modeller kan findes på nettet.

Firmaet som laver softwaren hedder Sierra.

Mvh.

Trine
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej.

Tag ud i IKEA, HTH osv og få dem til at lave det for dig... Sig at du gerne vil have et køkken, og så hjælper de dig med tegninger. De har også en masse gode råd. Tag tegningerne med hjem og sig at du lige skal spørge din mage smile

Mvh
ThomasB
Hej
på Ikeas hjemmeside kan du gratis downloade et program, som faktisk er ret godt og med 3D - vi brugte det meget da vi for nyligt fik nyt køkken.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Tak for svarene.
Jeg startede med at finde IKEA's hjemmeside, og fandt programmet som lovet, det er rimeligt godt da man selv kan indrette køkkenet og endda se det i 3D.
Har iøvrigt lavet en aftale med IKEA om et "køkkendesignmøde" ;o)
"Home architect 3D" er også downloadet, men der skal vist en uddannelse til for at hitte ud af det ;o) (der er MANGE knapper)
det er vist også lidt for Amerikanskprægede vinduer/ døre/ møbler der er at lege med i programmet for det danske publikum.
Endnu engang TAK TIL JER ALLE!!!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis