Varevogn med tre sæder

Så skal Peugeot'en dø.... og jeg skal have mig en varevogn. MEN med plads til tre.....
Så tilfældigvis, at Toyota Sportsvan kan udstyres med et ekstra sæde mellem de to forsæder - kan andre det?
Gerne ny eller nyere model, og helst mindre end en Transporter eller lignende (kører mange "tomme" kilometer - og brændsopøkonomien er væsentlig).

Nogen der har et bud?

Mvh.

Jan R.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Prøv Fiat Multipla.Den har tre supergode sæder foran.Jeg mener ikke at det er alle årgangene der har fået den dårlige Crashtest,men ellers kører den enormt godt og så er den bare chamerende tongue og nej jeg ejer ikke selv en multipla.
Mvh
Torben
Jeg har kørt ca 100.000 i en sportsvan på 5 måneder, og kan anbefale den som et behageligt køretøj

-og så lige en hilsen fra Strib.
Søren.
Citat fra Toje

Hej
Prøv Fiat Multipla.Den har tre supergode sæder foran.Jeg mener ikke at det er alle årgangene der har fået den dårlige Crashtest,men ellers kører den enormt godt og så er den bare chamerende tongue og nej jeg ejer ikke selv en multipla.
Mvh
Torben




Fåes en multipla overhoved på gule nr. plader jeg mindes ikke at have set nogle

Rolf lo

Hej igen
Jo,Multiplaen fås skam på gule plader og den blev endda fremhævet som en af de bedste inden for gulplade biler på grund af de tre reelle sæder foran,mange af de andre bilmærker havde slet ikke den samme plads.
Mvh
Torben
Citat fra Jan R.

@gnuff
Hvad kørte du i - benzin eller diesel, motorstørrelse?
Hvad går den på literen?
Havde du mange rep. på den???


TIl så mange km på så kort tid, skal der en diesel til, hvilket jeg også kørte i.
Jeg mener det var en 2.8 motor der lå i, så den gik ca. 10_11 km på literen.

Nej, den var faktisk aldrig nogen reparationer på den, men den blev også efterset hver uge.

-og så lige en hilsen fra Strib.
Søren.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis