FLISE TYPE

HAR KØBT FLISER TIL ET BRYGGERS GULV MEN ER KOMMET I TVIVL OM DE KAND BRUGES TIL DETTE SILVAN SIGER DE ER GODE NOK TIL GULV. MIT SPØRSMÅL ER HVORNÅR ER EN FLISE BERGNET TIL GULV. HVILKE ER KRETERIERNE ?
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du råbte af silvan manden som du råber af os, så siger han/hun helt sikkert at de er gode nok for at slippe af med dig hurtigt.

Det er noget med et tal for flisen der indikerer slidstyrken, det skal silvan kunne oplyse dig, samt en tabel der fortæller om den er til gulv/væg ude/inde (den retro linker til).

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Man kan også afprøve flisen, på een lidt barsk måde, men, den virker. 8)

Tag fat i begge sider af en flise, og slå den MEGA-hårdt mod knæet. Knuses flisen, er den KUN til væggen.

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
øh ja - og knuses knæet, kan man så bruge den til gulvet??????

.....undskyld...... :wink:

Mvh.

Jan R.
Brudstyrken skal selvfølgelig ikke være for lav, men det væsentligste må da vel være slidstyrken af overfladen, og den tester du ikke ved at forsøge at smadre knæet.
Annonce
Citat fra efry

Brudstyrken skal selvfølgelig ikke være for lav, men det væsentligste må da vel være slidstyrken af overfladen, og den tester du ikke ved at forsøge at smadre knæet.


Jeg ved det ikke selv, men, den murer der lavede badeværelset hos mine forældre, påstod at man altid kunne bruge denne metode.

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Porcelænet kan jo godt være stærkt, men overfladen dårlig, så jeg syntes ikke den holder.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Nå, var det ham mureren, der altid haltede lidt?

biggrin

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis