Forråelse??

Jeg er målløs - mundlam - nej - opgiver at skrive noget, for så får jeg ikke sagt for meget.

Sniffer  
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror, jeg forstår, hvad du mener, Sniffer sad

Jeg har så til gengæld lyst til lige at sige; "Hvor hulan blev kammertonen af i den tråd?" (undskyld mit franske :oops: )

Skulle vi ikke lige repetere mottoet? "Der findes ingen dumme spørgsmål - kun svar på LDS" - og sådan skulle det vel gerne blive ved med at være og i en vanlig kammeratlig tone?

Fortsat god week-end til alle biggrin
Har aldrig været godt til dansk, hvad betyder det.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

?? Hvad gik jeg øjensynligt ikke glip af?

Prøver ellers at vogte siden, uden nogen som helst grund tidligere.

Mvh. JørgenE
Ja, der er da vist en enkelt bruger, der er kommet i det forkerte forum eller har haft en ekstremt dårlig dag sad
Nu fandt jeg vist det "berømte" indlæg (Det med ClonDVD).

Hold da k... en sur stodder. Jeg læste et indlæg på en anden LDS side, hvor det bare var en kvinde der knaldede totalt af. Det var en helt anden tone Sniffer, lidt tragisk men på en måde også morsomt for dem det ikke gik ud over. Så det forekommer.

Desværre er det blevet en moderne disciplin at bralre op ved enhver given lejlighed, der er jo nogen der har et stort behov for at gøre opmærksom på sig selv.
Annonce
Gosh - rystet.
I den clan, hvor jeg fra tid til anden har min "gang", snupper vi IP'en m.v. på sådanne newcomers, der ikke tager sig tid til at respektere spillereglerne hos os, og "banner" (udelukker) dem for tid og evighed.

For lukkes der først op for posen, så er glidebanen lige for. Been there, done that.

Det handler om respekt - for hinanden og de forskelligheder, som vi heldigvis har. Hvad hidtil har gjort LDS unik i mine øjne.

Og DK31 er måske voksen, bare ikke af sind......

Mvh.

Jan R.
Ikke noget ukendt fænomen, nogen gange tror jeg egentlig bare at det er os her på lds der stadig praktiserer alm høflighed også selvom kommunikationen foregår gennem et tastatur. Det er jo lige før at man er nødt til at bære lidt over i starten med nye til de har lært tonen, det er formentlig os der er "anderledes" i forhold til , havd de kan være vandt til fra andre sites. Se f.eks denne tråd fra jubii debat http://debat.jubii.dk/226/Hvilken+debat%C3%B8r+orker+du+bare+IKKE+at+at+diskutere+med+p%C3%A5+Debatten_194572.html.
Hvis vi havde bare en brøkdel at den slags på lds tror jeg ikke, at jeg gad være med. Så der er altså alt mulig grund til at Jørgen E fortsat holder siden under skarpt opsyn

mvh Anders
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis