clondvd2

jeg har prøvet en 21 dages gratis version, men nu vil jeg gerne fortsætte med at bruge det, men har ikke kredikort som det kræves for at købe.
er der nogle der ved hvor jeg kan købe det her i dk eller nogen der kan skaffe mig det???
mvh michael
jeg har prøvet en 21 dages gratis version, men nu... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
og jeg blir her!!!!!!!!!!

hold næsen i dine egne sager og bekymre dig ikke om hvor andre bor og hva de laver!!!!!!!!!!!!!!!!
Hej Michael,
der er vist noget du har misforstået, for formålet med at sætte et spørgsmål ind under dette forum er, at man dermed giver alle mulighed for at svare og kommentere alt hvad såvel den oprindelige spørger om som hvad alle andre har svaret eller kommenteret. Det er ikke et forum mellem to enkeltpersoner!

Jeg føler mig godt nok noget forarget over at man i L-D-S skal se et indlæg fra Anders, der direkte opfordrer til tyveri og tilmed anviser metoden til, hvorledes tyveriet kan gennemføres. Hvis det er det du er blevet ophidset over, forstår jeg dig udemærket, men prøv alligevel at finde kammertonen når du svarer en helt tredie person.
kedelig drejning denne tråd har fået, passer sig ikke rigtig for dette site. Efry: Er du en af dette lands meget få personer der har du købt og betalt for al software på din computer?
Jeg vil ikke nægte at du principielt har ret i dine betragtninger omkring mit forslag til dk31. Problemet er bare, at efter din etiske målstok er de fleste computerejere tyve. Jeg ser ingen forskel på at låne naboens eksempelvis officepakke med kode sammenlignet med at downloade et program og efterfølgende finde en kode på nettet til det. Iøvrigt synes jeg nok du er kommet ret hurtigt hen over mit indlæg, jeg nævner jo faktisk det etisk problematiske i det. Det er i hvert fald i mit hoved ikke det samme som "direkte at opfordre til tyveri"
Benny: forstod ikke lige den med Himmerland, kan du forklare hvad du tænkte på?

mvh Anders
Kære LDS-kammerater.

Så slutter vi lige!! Jeg vil ikke høre den tone!

1. Vi er til for at hjælpe hinanden.

2. Vi taler pænt til hinanden

3. Vi behøver ikke at være enige, men kan jo så bare enten sige det kort - fuld forståelse - eller vi kan bevæge os på et andet emne, der er jo ret mange at vælge mellem.

4. LDS har ikke tænkt sig at være kontrollører mht. hvad der er lovligt og ikke lovligt - læs dog "Om Lav-Det-Selv.dk" i øverste bjælke.

Bemærkninger om religion og stavning accepteres ikke - heller ikke om noget er et dumt spørgsmål - der er kun dumme svar!

Respekter det!

Med venlig hilsen

Jørgen
Med hensyn til de programmer kan jeg forstå jer alle. Jeg har selv brugt DVD shrink, der bliver dog ikke udviklet mere til det, og DVD clone osv er et rigtig godt program også.

Jeg er ikke selv hellig med hensyn til alt software, men har det også sådan at hvis jeg finder noget som er godt, ja så køber jeg det for at støtte dem der laver det.

Derfor kan jeg godt forstå Michael i hans beslutning om at han gerne vil eje det. Derudover kommer der rigtig tit opgraderinger osv til netop det program og en gyldig kode giver adgang til disse uden en tur på google er nødvendig hver gang.

Men hensyn til tonen i dette indlæg, klarer siden "ejer" det vist fin wink

Michael har du ikke en bekendt der kan betale det med kort for dig og herefter betale ham?

\René
Her kommer lige et andet eksempel på "kammertonen" på www.ing.dk (Det var den jeg hentydede til i et tidligere indlæg).

http://ing.dk/forum_message/53270t972351g1197789i/MASKIN&SectionCat=UGENSAVIS

Det er der hvor Beatrice Ellerslev starter med "Hallo Ole Hårbold !!! "

En god detalje er den med en håndværker med lidt mos på køllerne.

I den sammenhæng er dk31 kun en amatør i tilsviningens kunst. Spøg til side, så er det et skoleeksempel på hvordan man IKKE gebærder sig i diverse fora.
utroligt så meget skriveri det kan ende med bare fordi man tillader sig svare igen.
jeg tør jo dårligt spøre om råd eller hjælp en anden gang, af frygt for at få pensonistklubberne eller andre sarte sjæle på nakken.
i bund og grund har jeg på ingen tidspunkt ønsket at fornærme nogen som helst her inde, mente dog bare at det var lige som ude i det rigtige liv, at stikker man næsen for langt frem så resikere man at få en ridse.
men kan forst at nogle er mere følsome end andre, og skal da tage dette til efterretning frem over.
mvh michael
Citat fra dk31

utroligt så meget skriveri det kan ende med bare fordi man tillader sig svare igen.


Ja, det er jo ikke en skolegård, det her, så de fleste forventer, at man taler/skriver rimeligt høfligt til hinanden, også hvis man er uenige...


jeg tør jo dårligt spøre om råd eller hjælp en anden gang, af frygt for at få pensonistklubberne eller andre sarte sjæle på nakken.


Nåårh sad

i bund og grund har jeg på ingen tidspunkt ønsket at fornærme nogen som helst her inde, mente dog bare at det var lige som ude i det rigtige liv, at stikker man næsen for langt frem så resikere man at få en ridse.


Ja, og det fik du så :wink:


men kan forst at nogle er mere følsome end andre, og skal da tage dette til efterretning frem over.


Så er der jo ingen is på koen 8)
@DK31 - respekt!
Troede egentlig du ville holde dig væk efter de svadaer, du har fået med på vejen.
- og nej, vi er ikke specielt pensionist-betonede (men det er vel i øvrigt en kvalitet, ikke?).
Vi elsker en god meningsudveksling og er MEGET fordomsfrie til en vis grænse - som du lige smuttede over.

Enjoy dsl - lsd - LDS

Mvh.

Jan R.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis