vådrumsmaling

Til maling af badeværelse kan man købe vådrumsmaling til 100 kr for 2½ liter i Bilka, men det kan også koste 400 kr for 2½ liter på "tilbud" i Bauhaus.
Mon nogen har erfaring i dette emne ??
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har meget erfaring, da jeg er malermester.
Kort sagt: Lad være med at købe den fra Bilka. Kvalitetsmaling kan simpelthen ikke fremstilles til den pris.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Ak ja, vi prøvede det for flere år siden.

Maling til 1/2 pris - kosteligt - men vi påførte det 5 gange på over 60 m2 loft - altså hvor man står på gulvet og rækker op - og da det heller ikke dækkede 5. gang købte vi en "dyr" maling, som dækkede første gang.

Hvem var til grin ..... Vi gør det i hvert fald aldrig igen.

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Gå ind på Dyrups hjemmeside. Her finder du noget om vådrumsmaling. Den er dyr, men god. Jeg har tidligere anvendt Dyrotex 25.
Frej
Skal til at male mit badeværelse i sommerhuset..... ( der er monteret vådrumssikring og fliser i brusekabinen - og gulvet bliver også med fliser - har også fået vådrumssikring )

Og tænker på http://www.beckers.dk/Indendors/Vore-Produkter/Vadrumsmaling/Vadrumsmaling/

Temmelig dyrt - men er det pengene værd? ( skulle være med indhold af latex )

Og jeg kan godt undvære kommentarer omkring at det ikke er godkendt til vådrum i DK

det er godkendt til vådrum i Sverige .

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Skrevet af EISOE på 02 nov 2011 17:32
Skal til at male mit badeværelse i sommerhuset..... ( der er monteret vådrumssikring og fliser i brusekabinen - og gulvet bliver også med fliser - har også fået vådrumssikring )

Og tænker på http://www.beckers.dk/Indendors/Vore-Produkter/Vadrumsmaling/Vadrumsmaling/

Temmelig dyrt - men er det pengene værd? ( skulle være med indhold af latex )

Og jeg kan godt undvære kommentarer omkring at det ikke er godkendt til vådrum i DK

det er godkendt til vådrum i Sverige .

Godt nok en tussegammel tråd - men regnede med at få et enkelts var - godt eller negativt

Nå, det endte med at jeg købte beckers + primer så må vi se - umiddelbart virker det godt - det bliver næste weekend - der er spartlet i går - og var ikke helt frisk så kørte hjem for at pleje mig.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også