Kap / geringssav fra Dewalt

Hej Til alle
Nu er jeg ved at være træt af skæve smig, min gamle og billige sav er efterhånden så slidt at den skal udskiftes, og nu skal det værer !!, jeg vil have en sav der både er robust og nøjagtigt, her har jeg fundet en sav fra Dewalt, og vil gerne hører om der er nogen der har erfaring med deres geringssav, jeg vil gerne vide om jeres opfattelse er at de saver nøjagtigt nok

Michael

Michael

27 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har brugt en til husrenovering, lister, paneler etc. Den var fremragende, nem at bruge og uden noget slinger. Om andre mærker er bedre skal jeg dog ikke kunne sige. Jeg har aldrig brugt andet. Har dog lagt mærke til at de kap-geringssave som tømrere bruger normalt er Dewalt.
Du går helt sikkert ikke fejl af en dewalt kapsav.
Og 707'eren er fremragende. Dog er dens snithøjde ikke for stor - men det er sjældent, det er et problem.
Bliver også mit næste indkøb ;-)

Mvh.

Jan R.
Har også for nyligt erhvervet mig en 707 fra toolworld og kan varmt anbefale den (de er også på udsalg en gang imellem hos Silvan/Bauhauss etc.)

Virker upåklageligt 8) - og teleskob udtrækket er en rigtig god ting..

Mvh
Niels
Jeg kan varmt anbefale en kombi sav DW743 jeg kan ikke fatte at jeg kunde lave noget før den den kan i perioder købes hos carl-ras.dk til en ok pris på 3400 + moms / levering og den er alle penge vær
Annonce
Oki !"!
Takker for jeres input, har nu bestilt en sav og venter på at den bliver leveret.

MIchael

Michael

Hurra hurra
Så er der indkøbt 1 stk dewalt 707 og damm, sikke et stykke værktøj, jeg kommer aldrig til at fortryde købet, og så røg der foresten 1 stk ukku boremaskine med i købet, (konen ryster på hoved )

Takker for jeres kommentarer

Michael

hej mtl

Alle kender vist til at blive fristet, fortæl konen at mænd har behov for den slags impulskøb af godt værktøj engang imellem for rigtig at kunne føle at man lever biggrin

mvh Anders
Jeg købte en fra ALDI i foråret til 500 kr, den var vist sat et par tusinde ned... Den er med kap, smig, telekop og har fungeret over forventning i min store ombygning forår/sommer - der er blevet savet rigtigt meget!

Men vi har alle vel drømmen om DeWalt og andre proffmærker, men det har banken (konen) ikk'... ;-)

Mvh Mhoff
goddag jeg er tømmer jeg arbejder for et mellemstort tømrer firma., alt vores værktøj er GULT / dewalt. der er ikke andet der kan hamle op med det mærke. så pengene er givet godt ud. jeg har prøvet en "bilka sav" til 299kr men det er ikke det samme. det er som at sammenligne en ferrari med en lada Vis du forstår. jeg kan kun anbefale den, så du må fedte lidt for lillemor.
måske nogle blomster.

:lol:

Håber du kunne bruge det til noget.

mvh Generallusen / tømreren :
Der er yderligere 17 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis