Mus til børn

Vore 3½ årige er ved at fatte interesse for PCen og har faktisk efter kun et par timer (hen over et par uger) fået helt godt styr på det med musen, men hun har naturligt nok lidt problemer med størrelsen på den.

For mange år siden så jeg et sted nogle mus specielt designet til børn, men kan ikke længere huske hvor. Er der nogen her der har erfaringer/anbefalinger at øse af?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra majkat

Vore 3½ årige er ved at fatte interesse for PCen og har faktisk efter kun et par timer (hen over et par uger) fået helt godt styr på det med musen, men hun har naturligt nok lidt problemer med størrelsen på den.

For mange år siden så jeg et sted nogle mus specielt designet til børn, men kan ikke længere huske hvor. Er der nogen her der har erfaringer/anbefalinger at øse af?

man ka få mange små fine mus til bærbare i dag, mon ikke det er noget i den stil du skal lede efter, mener at ha set netto havde nogen på tilbud engang, så mon ik de er at hitte til fornuftige penge og kvalitet

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Hej

Så at I efterlyste mus til børn, og ville lige sende Jer et link til www.abcleg.dk hvor i finder flotte børne mus.

Bedste hilsner
Anja Harms
www.abcleg.dk
Kan i se det venner - der var den igen !"!!!!!!!

Jeg kalder det information og ikke reklame.

Admin: vi må have nogle regler på bordet !!

Se tidligere tråde omkring samme emne.

Tak til dig Anja.

Med venlig hilsen

Vangsøe

Vangsoe
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere