Hælp!!! Vaskemaskine!!!

Hej
Jeg har en Blomberg WA 1312 vaskemaskine. For et par dag siden, da jeg tændte den, begyndte vandet at komme ud gennem vaskemaskinens dør. Vi har fået skiftet dørbælgen (vi troede nemlig, grunden til problemet var at den var utæt). Nu kommer vandet ikke længere ud gennem døren, men gennem vaskemaskinens låg, dvs. den øvreste del af vaskemaskinen. Det ser ud som om der bliver fyldt for meget vand i vaskemaskinen. Er det nogle det ved hvad jeg skal gøre?
Jeg håber virkelig I kan hælpe - jeg har snart ikke noget rent tøj tilbage!
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det lyder som om føleren er røget en tur. Den holder øje med vandstand og om du ønsker høj eller normal vandstand.

Den er vistnok lidt som i WC'et og jeg vil tro, uden at vide det, at den kan kalke til, så måske skulle du prøve en afkalkning med manuel lukning af vand, når det er kommet op i normal højde, og så sørge for manuel tænd/sluk igennem forløbet.

Mvh. JørgenE
Dette løser ikke jeres problem, men jeg kom til at tænke på et råd, jeg engang fik fra en vaskemaskinereparatør:

Pakningen ved vaskemaskinens dør slides af at døren bliver åbnet og lukket, så hvis man lader være med at lukke døren når maskinen ikke er i brug, holder pakningen dobbelt så længe.

Mvh
Torben

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Jeg kan se at jeg har hentet min sidste reservedel i skousen.....

Tak HansW

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis