man kan gøre det selv (male bil)

ja syns da lige jeg ville vise mit seneste GDS projekt frem, 8)

bilen var efterhånden ik så køn, for hvid med rust nuancer ser ud af H til :?
så her i ferien gik jeg amok, splittede det yderste af og sleb ned hvor der var rust, og kun det øverste lag hvor malingen var fin.

der er brugt materialer for ca 1000,- kr hvilket inkludere plast til afdækning, maler tape, maling, fortynder, sandpapir + div.

resultatet er blevet helt godt når jeg selv skal sige det :lol:

ja der er lidt enkelte nullermænd samt spor fra de obligatoriske insekter, men ik noget der er værre end det ka poleres væk 8)

billederne fra hele seancen er at beskue her

www.lynghoy.dk/billeder

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

ja syns da lige jeg ville vise mit seneste GDS... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tak for det gode svar det lyder overkommeligt og lige til at gå til tongue

Det tager sikkert tid men det er godt nok og dyrt at få en prof til det.
Jeg står og skal prøve at min bil for første gang snart. Og jeg ville være virkelig taknemmelig hvis det kunne lave en step by step guide til selve lakeringen, altså slibning maling slibning larkering.Og gerne gode råd og sådan. Og hvad slags sandpapir korn og så videre og så videre, søger alt den info jeg kan få. På forhånd 1000 tak, og jeg behøver vel ikke sige at jeg sys det du har lavet ser rigtig godt ud.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jeg står og skal prøve at min bil for første gang snart. Og jeg ville være virkelig taknemmelig hvis det kunne lave en step by step guide til selve lakeringen, altså slibning maling slibning larkering.Og gerne gode råd og sådan. Og hvad slags sandpapir korn og så videre og så videre, søger alt den info jeg kan få. På forhånd 1000 tak, og jeg behøver vel ikke sige at jeg sys det du har lavet ser rigtig godt ud.
Det ser godt ud!! jeg må se at komme igang med min Renault 5.. men er det ikke lidt ærgeligt når du åbner døren at den så er hvid nede i panelerne? hvilken slags spartel brugte du?
Jeg synes at det er er cool at den hvide golf holder, i bag grunden på et af billederne.

Du har vil ikke bare købt ny bil ? wink
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Citat fra Jeppe_P85

Det ser godt ud!! jeg må se at komme igang med min Renault 5.. men er det ikke lidt ærgeligt når du åbner døren at den så er hvid nede i panelerne? hvilken slags spartel brugte du?


tak for det
jooe mn det kan jo også males hvis det skulle være, og det skal det også.

de steder hvor jeg spartlede brugte jeg glasfiber spartle, det kan jeg li at bruge, andre kan ikke wink

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Citat fra Silvermoon

Jeg synes at det er er cool at den hvide golf holder, i bag grunden på et af billederne.

Du har vil ikke bare købt ny bil ? wink


hi hi nej, det er min gamle bil som du kan se også var en hvid Golf :p
og 2 hvide Golfer er lige en tand for meget så den "nye" fik en tur med maling cool

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også