Alternativt køb af lågegreb

Jeg leder efter et alternativt sted at købe nye greb til vores nye køkken. De priser som køkkenfirmaet kan præstere syntes jeg er for dyre. Kan I anbefale andre steder hvor prisen er i bund og kvaliteten er i top. Jeg har selv tjekket www.billigkoekken.dk. Der koster de under det halve, men er kvaliteten den samme?

Er dette ikke den rigtige gruppe, håber jeg på forståelse og en anvisning til den rigtige :-)
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg købte lige rustfrie stålgreb i Bauhaus til en 50'er stykket cirka.

mvh jan
...............kig ind hos dit lokale byggemarked, de har og ofte forskellige greb af god kvalitet og til billige penge


Der skal jeg med sikkerhed også forbi. Men jeg har andetsteds en snak omhandlende at de billige greb kan have plast under metallegeringen på overfladen. Det har jeg nu ikke selv oplevet. Men det forringer naturligvis helt klart kvaliteten og holdbarheden. Men det må vel kunne mærkes på vægten og ses i skruehullerne !
Hvad er det for en type greb du skal bruge? Det kunne jo være der var nogen der kunne spejde i deres lokale bikse. Det er tit muligt at finde greb til billige penge hvis man har lidt tid at løbe på, og evt. holder øje med qxl eller lignende steder på nettet. Smid et billede af det du skal bruge, så er der sikkert nogen der kan sige hvor de er billigst.
check ikea - er lettere rystet over de priser, de tager for diverse rustfri greb. Og efter fem års intensiv brug ser de stadig ud som nye....

Mvh.

Jan R.
Annonce
Vi er lige knap helt færdige med at designe køkkenet, så det er ikke besluttet hvilke greb det bliver endnu, men umiddelbart tyder det på det bliver noget a la stanggreb i alu, både i kort (ca 125mm) og lang (ca. 300mm)
hej

Jeg er godt klar over at denne tråd er gammel. Men tjek alligevel:
http://www.genbyg.dk/moebelgreb_knopper/

Der er også brugte greb her:
http://www.genbyg.dk/moebelgreb_knopper/brugte_skuffe_laagegreb/

Genbyg - Byggemarked - Brugte Byggematerialer
Vinduer VVS  Trægulve Elartikler Døre
Spar Penge & Skån Samtidig Miljøet !

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis