Køb af hund.

Hej med Jer.

I desperation, prøver jeg nu det her....

Jeg søger en hundehvalp, en bichon havanais. Jeg har ringet til samtlige kennler her i danmark, og nogen enkelte i sverige og holland, men alle uden held. De er næsten umulige at få fat i.

Der er vel ikke nogen, som der kender nogen, der har en hvalp at sælge mig vel ??

Venligst

didi
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Didi. :o
Er du sikker på at det er en hund du leder efter, for mig virker det som om det er en udstillings genstand du prøver at anskaffe.

Hvad med en Dansk Svensk gårdhund, så får du fut i fejemøget der hjemme.

V.h Håndværkeren smile
Citat fra Håndværkeren

Hej Didi. :o
Er du sikker på at det er en hund du leder efter, for mig virker det som om det er en udstillings genstand du prøver at anskaffe.

Hvad med en Dansk Svensk gårdhund, så får du fut i fejemøget der hjemme.

V.h Håndværkeren smile

Nå har du også sådan en derhjemme :lol:
Kender slet ikke den slags hund, jeg er newfer fan.
Så det kan jeg ikke hjælpe med.

Tak for hjælpen
HILSEN FYNBOEN
Det var sjovt, har lige været inde på nettet for at se hvad det var for en slags hund, og så var der netop en som havde både den slags du kan lide og den slags som jeg kan lide, de er søde på værd deres måde.
god jagt.

Tak for hjælpen
HILSEN FYNBOEN
Tak for det.

Lad mig lige forklare.....Grunden til, at jeg vil have sådan éen, er at de er allergivenlige, ligesom Coton de Tuléar er det.

Min kæreste lider af allergi, og får udslæt bare hun nærmer sig en hund. Så vi læste en masse på nettet, og fandt frem til denne her Coton de Tuléar (Bomuldshunden). Vi købte en, og havde hende i 5 måneder. Hun er fornylig blevet kørt over af bybussen, og døde på stedet. sad

Med den hund, havde min kæreste ikke éen eneste gang nogen form for géner.

Så derfor biggrin

v.

didi
nej hvor skrækkeligt for jeres hund, men det er da godt at det kan lade sig gøre at ha´sådan en slags hund.
god jagt ( altså ikke at jeg tror den hund kan bruges som jagthund) men god jagt m.h.t. at finde en ny, lad mig lige vide når det lykkedes og også gerne et billede af det nye familiemedlem.

Tak for hjælpen
HILSEN FYNBOEN
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis