Tråden er låst

Båd & trailer.

Hej alle ldsér.

Jeg har kastet håndklædet i ringen, og erkendt at jeg ikke har tiden til at bygge min egen båd, men jeg har et færdigt skrog i stål på ca. 19 fod (ca. 6 meter) med en tilhørende stor camping undervogn, som der skal laves til båd vogn, (der er papir på traileren)
Med til båden er skrue aksel, skrue (vendbar) med div. bøjler og beslag,
der ud over er der 2 stk. 3 mm. plade i kval. 52.
Jeg har på begyndt udskiftning af plader i bunden, men jeg har manglet et co2 svejseværk, så de nye plader er ikke svejset i.

Så hvis der er en der mener at have tiden til et sådan projekt er det til salg til højst bydende.

henrik1

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Henrik.

tror du ikke mest du mangler et par stykker til at der sker noget, og hvor I kan gå og hygge jeg om at lave "jeres båd" ?

Hvis det er tilfældet, så annoncer dog efter en eller to der har lyst og beliggenhed, så i fælles kan nyde at gøre projektet færdigt. Det ville glæde dig, og det ville garanteret glæde de andre at komme billigt til en dejlig båd, + man hygger sig sammen om at lave et projekt = kammeratskab.

Prøv det hvis du har lyst - du kan bruge siden som du har lyst til, hvis ikke du er brændt helt ud over et ikke færdigt LDS-projekt, som vi vist er mange der har prøvet.

Store drømme, dejligt arbejde, og så for meget for en. Var man flere ville det være noget helt andet, og der er vist mange på siden, uden jeg ved det, der kunne tænke sig en sejltur i sådan en 19 fods båd med fiskestang, en lille en og lidt god frokost med de 2 andre der havde været med til projektet.

Jeg skal ikke blande mig, og siger du nej, så skal jeg nok slette mit indlæg, men giv det lidt tid, der må være en masse der kan se en ide i at deltage i dit pojekt på siden, og det skal ikke koste meget at komme med, bare man gider lave noget og vil bidrage til ja, frokosten.

Og så har diu pludseligt succes-oplevelsen, og det er den bedste, for så bliver man helt høj.

Mvh. JørgenE
Citat fra henrik1

Hej alle ldsér.

Jeg har kastet håndklædet i ringen, og erkendt at jeg ikke har tiden til at bygge min egen båd, men jeg har et færdigt skrog i stål på ca. 19 fod (ca. 6 meter) med en tilhørende stor camping undervogn, som der skal laves til båd vogn, (der er papir på traileren)
Med til båden er skrue aksel, skrue (vendbar) med div. bøjler og beslag,
der ud over er der 2 stk. 3 mm. plade i kval. 52.
Jeg har på begyndt udskiftning af plader i bunden, men jeg har manglet et co2 svejseværk, så de nye plader er ikke svejset i.

Så hvis der er en der mener at have tiden til et sådan projekt er det til salg til højst bydende.


hej henrik
er du kommet af med båden og din campingtrailere.... ???

mvh hr.ertmann
hvad vil du gerne have for sættet.... vil ike skam byde dig....

Kom med et godt udlæg og hvis det er godt, kan jeg hente dit lille skib i denne uge....

Mvh

Sini
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis