Godt forsikringsselskab???

Hej "der ude i æteren"...

Er der mon nogen der kan anbefale et godt forsikringsselskab, som íkke tager for sig med både arme og ben???

Jeg blev for nylig ringet op af mit forsikringsselskab som pt. er Nykredit, de skulle lige chekke op på mig, sagde de ren rutine.... de fussionere jo hele tiden, og HVER gang bliver det bare dyrere...

Til min store harme er forsikringen ( en ganske harmløs ulykkesforsikring m. samme stillingsbetegnelse som tidligere) bare sådan lige steget til det dobbelte :evil: :evil: :evil:

Egentlig har jeg mest lyst til at give dem "fingeren", og vælge dén forsikring fra..., for hvis jeg skulle være så uheldig at få brug for dem, vil det blive et kedeligt tovtrækkeri, hvor det garanteret ikke vil være mig der løber af med "sejren"...

Jeg har selv arbejdet indenfor brancen for år tilbage, som sælger / konsulent, det var ikke mit drømmejob cry ...

Og blot at læse nogle få linier i policen, ja men så burde man jo få den første mén forsikring udb..., nej nu joker jeg :lol: :? :lol:

Så vidt jeg kan finde på nettet, er der det ene store multinationale selskab efter det andet - totalt ugennemskueligt - det kunne nok bedst svare sig at være aktionær i butikken, istedet for kunde... :roll:

Måske er det utopi, at tro, at der stadig findes ret små firmaer, som er til at stole på og tale med, men hvis I kender nogen :?: :?:

Vil jeg blive glad for en tilbagemelding...

kreative have-ideer, er altid interessante.
mv-have hilsen
Siff
Hej "der ude i æteren"... Er der mon nogen der... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej JørgenE...

Jeg gir' dig helt ret i dine betragtninger...

mht. til bilforsikringer, deler jeg også dit syn på sagen..., for det er altså surt at få en en glasskade i frontruden fordi man lige køre ... og så skal op med en stor selvrisiko ....

Jeg kørte engang et stykke bag en af disse betonblandere, og pludselig sagde det bare smeld, og jeg havde en pæn glasskade, jeg noterede bilnummeret ned, og Betonfirmaet dækkede, men det var noget selskaberne fandt ud af indbyrdes via. regresordningen mv.

Og ja ingen tvivl om at det er klogt at vælge sig en solid dækning, hvis uheldet er ude, hvilket ingen jo hverken regner med eller tænker på i hverdagen....

En af mine meget gode venner havde dog tegnet sig adskillige forsikringsordninger, og konen var lidt knotten, for hun syntes det penge kunne bruges bedre på mange andre ting....,
men en nat gik det helt galt, han fik en hjerne blødning som lyn fra en klar himmel..., men deres økonomiske situation var sikret, så man kunne tage hånd om de menneskelige aspekter....


Hej anje...

Tak for tipset til www.forsikringsluppen.dk, her finder jeg dog kun sammenligning på indbo's forsikringer men ikke på ulykkesforsikring, som er det jeg leder efter..., kender du mon andre????

Tak for hjælpen!!!

kreative have-ideer, er altid interessante.
mv-have hilsen
Siff
Hej JørgenE

Jeg er ikke helt enig med dig i din mening om selvrisiko.

Hvis et selskab tilbyder at tage en risiko for de små/mindre skader også, så har de sikkert også taget deres betaling for det, så det skal man ikke have dårlig samvittighed over når skaden sker.
Enig, men ideen er vel de større skader man vil have dækning for og ikke alt muligt småt, men selvfølgelig tager de betaling for manglende selvrisiko, og man rykker vel også op i præmie, hvis ikke lige man har en friskade i starten.

Mvh. JørgenE
Hej

Nu er det ikke bare bilen men også indbo, villa, fritidshus o.s.v der menes.

Præmierne på bilen har iøvrigt altid været mærkeligt sammensat da alle selskaber har brugt denne forsikring som indgangsvinkel til kunden da det altid er den der tænkes på først.

Jeg har for eksempel i min tid som forsikringskonsulent aldrig hørt en potentiel kunde spørge om hvad jeg kunne forsikre vedkommendes børn for, mens bilens præmie faktisk altid var det første spørgsmål....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis