vespa/scooter

Hej! For nogle år siden rodet jeg lidt rundt med gamle knallerter o.l. Jeg har nu i noget tid ville anskaffe mig en Vespa som jeg kan rode med. Det skal være en gammel Vespa og den må gerne være cc 125. Er det nogle her der har erfaring med renovering/istandsættelse af gamle vespaer, og er der nogle der har nogle tips til hvor jeg kan få fat på en ikke alt for ringe og ikke alt for dyr???
8)

arnstein
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Jeg ved ikke så meget om Vespa, men jeg tror du skal kikke på denne side:

www.ricambi.dk

Søren
Hej!!!!

Jeg har en Grand Lux (VLA1T), fra 1963 som du kan købe hvis du er interesseret. Den er adskilt, der er sat ny bund i, skal glasblæses og males. Der medfølger alle stumper hvoraf mange er nye, samt nyrenoveret motor (bla. ny krumtap hovedlejer mv). Jeg vil ha kr. 5000,- for den.
Hej Arnstein

Min husbond har flere gamle vespaer, men dog ingen til salg. Der er reneveringsprojekter og så et par der kan køre. Han er medlem af en scooterklub i Kbh. Se dette link der bør du kunne få nogle svar på hvor du skal købe og masser af svar på spørgsmål vedr. renovering.

www.copenhagen-sc.dk

held og lykke,

mibimu, en glad vespa-bagsæde-passager.
Tak for svar!
Til Samsø, jeg går ud fra du bor på Samsø, jeg vil lige høre mig lidt omkring, men det lyder fristende! Evt kunne jeg komme og kikke på den en gang?!?!?
Er det en du står og skal af med lige med det samme eller??????
8)

arnstein
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også