Spyvare m.m.

Jeg er pludselig blevet overfaldet af div spyvare/trojanere.

Der er en som opretter filer som hedder thnall1ac.exe ("1ac" er forskellig fra gang til gang/nummerering) som har tilknytning til "betterinternet.j"

Spybot renser, men problemet genopstår straks.
Spy Sweeper renser, men problemet genopstår straks.
Ad Aware går simpelthen ned, når den kommer til problemet.
Virusskanneren fra Norman finder exe filerne og sætter dem i karantæne, men problemet genopstår straks. Der dukker konstant reklamer op som bliver fanget af firewallen.

Min forhandler har haft en maskine med samme problem, hvor de var nødt til at geninstallere, men han rådede mig til at vente lidt, hvis der skulle dukke en metode op til at rense.

Er der nogen der har erfaring med dette??
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

De virkelige eksperter findes på www.spywarefri.dk , har du prøvet dem? ellers gør det. De har hjulpet mig og mange andre masser af gange. Det er jo et lidt drastisk skridt at geninstallerer det hele.
For at undgå det i fremtiden er det vigtigt at dit styresystem (XP?) er opdateret. Da jeg selv fik servicepakke 2 til windows XP slap jeg helt for den type problemer. Der udover selvfølgelig et opdateret antivirusprogram.

mvh Anders
Jeg bruger Microsofts egen Antispyware. Den er gratis at hente på nettet og opdateres automatisk. Hos mig kører den uden problemer (har XP), og holder mig bekendt rent. Men jeg vil da gerne teste den. Har du filnavnene på de spyware programmer du har problemer med?
Hej Orla

Du kan roligt følge Anders Kruses råd om at søge hjælp hos teeam Spywarefri. For de er nogle af verdens dygtigste eksperter indenfor bekæmpelse af alt "snavs" på en pc.

Mvh Anders
Hej

Alle mine programmer står til aut. opdatering (Norman, windovs XP, spybot, Spysweepwer)

Har lige indberettet filnavnene som står i mit første indlæg til Spysweeper som skriver tilbage de skal bruge 5-7 arbejdsdage til at løse problemet som jeg forstår det (engelsk).

Min opstartside bliver ind imellem skiftet ud til MSN fra Google uden at jeg gør noget.
Jepper...www.spywarefri.dk er bare lige sagen, hvis man har snavs og de er utrolige hurtige..
Har oplevet på et alm. spørgsmål, at ha svar efter ti min.

Sniffer  
Hej Orla

Tro mig, Anders K. har ret, dit problem kan løses på kort tid ;-)

Mvh Anders
Hej

Har lige fået en vejledning tilbage på en indberetning fra Spy Sweeper som skal prøves men jeg skal lige en tur på hospitalet (Mindre operation)først inden jeg får tid.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis