hvornår er motorcykler veteran.

hej..

jeg er total ny på dette her område. og har lige købt mig en suzuki gs 550e fra 82 som jeg skal til at sætte i stand..

så ville jeg lige høre.. hvornår er en motorcykle en veteranmotorcykel.. hos forsikringsselskaber..???

suzuki GS 550 E årg 82.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Gs 550 e: Velkommen til: Hos Alm. Brand er det 35 år både for biler og Mc, så du må vente nogle år endnu biggrin biggrin hos Dansk Veteran Motorcykelklub, skal de være fra før 31/12-1939, så der må du vente ca.43 år mvh Benny. husk at tilføje dit geografiske sted ellers bliver PeterR pisse sur biggrin biggrin .

Benny N.
ok så har jeg fået geo-sted på og takker for hurtig svar

suzuki GS 550 E årg 82.
@Benny, idag er jeg en glad mand, min bil virker igen... Brug hellere lidt krudt på at anbefale en god kompressor til mig.

Nå men hos nogen forsikringsselskaber er det ikke en vetaran, hvis den ikke er original, så min bliver ikke en vetaran i forsikringsøjne, i det der ultra billige forsikringsselskab, men hvad f..... jeg har jo kun ansvar.

PS, brug ikke for meget krudt på nye dele, find en syd for grænsen at pille fra, hvis det er et lig du skruer på.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Citat fra Benny Nielsen

hos Dansk Veteran Motorcykelklub, skal de være fra før 31/12-1939, så der må du vente ca.43 år

Sådan har grænsen hos DVM været i mange år, og jeg tror ikke lige de flytter på den, så det hjælper nok ikke at vente de 43 år biggrin Der er du nødt til at have noget som er 43 år ældre.

Være opmærksom på, at når der er tale om veteranforsikringer, er det nogen gange også ensbetydende med, at selskaberne ikke regner med at det pågældende køretøj kører hver dag, eksempelvis til og fra arbejde :idea:

Mvh. Carsten.
Citat fra Carsten Weye

Citat fra Benny Nielsen

hos Dansk Veteran Motorcykelklub, skal de være fra før 31/12-1939, så der må du vente ca.43 år

Sådan har grænsen hos DVM været i mange år, og jeg tror ikke lige de flytter på den, så det hjælper nok ikke at vente de 43 år biggrin Der er du nødt til at have noget som er 43 år ældre.

Være opmærksom på, at når der er tale om veteranforsikringer, er det nogen gange også ensbetydende med, at selskaberne ikke regner med at det pågældende køretøj kører hver dag, eksempelvis til og fra arbejde :idea:

Mvh. Carsten.


hejsa. det havde jeg heller ikke regnet med at jeg ville bruge den til.. men ville bare lige høre af om det var det smme som ved biler.. og det kan jeg høre det ikke er..

suzuki GS 550 E årg 82.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis