Hvad skal man lave i den her satans sommerferie.

Det regner.

Har to piger på 2 og 3 år, og en kone (37) der er sur over vejret . Hvad kan man lave med sådan nogle i sådan et lortevejr.

Jeg bor i, yep min profil er i orden.

Nogle gode forslag :roll:

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I kunne lave noget familiehygge, i kunne alle 4 spille ludo.

 

Hej...

Tja... det er jo ikke det fedeste vejr, eller også er det....

*** ex. hoppe i vandpytter i badetøj, og pjatte helt vildt, få godt med mudder på tæerne, fjollet ja, men netop sådan nogle fjollede ting er sjove at huske på...

***ex. grille skumfiduser under paraply...

***ex. lave vandstafet, man laver en "bane med forhindringer", man skal over - under - udenom mv., tag noget vand i munden, og løb hen og spyt det ud i en beholder, efter ex. antal gange, kan man så måle hvem der fik mest i beholderen...

***ex. eller ta' regntøj på - smør' nogle klemmer, og tag en tur på stranden og find ting, man kan gøre sjove ting med derhjemme i varmen. lave en collage "Se hvad jeg fandt", eller hvad det nu lunne være...

Nogle gange bliver vi bare åhhh, så voksne, og glemmer helt at lave noget sjov, men det er jo tit de sjove og skøre ting vi husker rigtig længe...

Og når man så har været ude og blevet rigtig godt våd, kunne det jo være ren rå-hygge bare at poppe nogle popcorn, og grine videre...

eller ta' en hygger i badekarret (hvis man har sådan et) og få en god historie...

God fornøjelse til en regnvejrsdag...
mkh
Siff

kreative have-ideer, er altid interessante.
mv-have hilsen
Siff
Tag en uge til Lalandia. biggrin :shock:

Med venlig hilsen

Søren
Har været der, for mange skrigende børn, og hvem søren har dog anbefalet de fliser i deres omklædningsrum, mine børn (2 og 3 år) faldt flere gange og slog baghovedet ned i gulvet inden vi var inde i selve før badet (omklædningsområdet), de var ikke vilde og det var ved almindelig gang.
Men deres baby bassin er ok.

Så er roskilde/køge svømmehal bedre.

Problemet er løst for toppakningen på bilen er vist lige gået, så "lav-det-sel"eren er gået i gang.

Men tak for tippet.

PS. Noget øv, man skulle da vist have købt nogle af deres toblerone huse da de havde krise.....

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis