svar

Sorry, har først haft tid til at skrive ind til jer nu.

Windows media player er udmærket, men problemet er ikk om windows, er god nok, ingen af brænde programmerne virker, det er cd-rom drevet der fejler med musikken, den læser nummerne, som en ridset cd lyder, det hakker og pludselig kommer der noget fra næste nummer ind i det nummer man hører. jeg ved ikk om den er defekt, elller indstillingen er forkert, det var det jeg håbede på i vidste ??

Det andet problem, med Nero, er irriterende, fordi det har virket før, endda godt, så får man nero6, så virker det ikk mer, det er altså det mest solgte brænder-program, det burde virke optimalt, jeg har prøvet andre brænde-programmer, men det er nero jeg er mest komfortabel med, det er det jeg altid har brugt.

Jeg håber en med nero, eller en af jeres venner, eller en som har haft nero før, eller bar en som er uovermådelig IT klog vil hjælpe mig.

Takker og vender tilbage mvh zx12r.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hmm, ved ikk hvorfor den sendte det som et nyt indlæg, dette indlæg hører til zx12r's første indlæg, jeg må være træt. Men læs det nye indlæg, dem som svarede og nye må godt hjælpe.

mvh zx12r.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis