HÆLP til CD_ROM og CD_BRÆNDER.

1 PROBLEM: Hvis jeg vil lægge musik ind via cd-rom drevet, så kopierer den ikk, hva' der svarer til originalerne, den sprænger i nummerne, og gemmer på den måde, så man har noget fra næste nummer i det foregående nummer og omvendt, det lyder helt forkert (som en ridset cd) Det er en LG CRD-8521b. Er indstillingen forkert, ska' den renses, eller er den defekt, efter hva' i kender til.

Hva' er problemet ??

2 PROBLEM: CD-brænderen vil ikk brænde cd-r skiver, den brænder cd-rw udmærket. Bufferen i bunden på NERO 6, kommer aldrig op på de 98-100%, den er altid 0%, så den stopper altid ved 4% brændt. Det er en Philips RW2412a. Cd'erne er Philips 700mb 52xspeed, 100 stk's tårn, de er fra Tyskland, hvis det har nogen indvirkning, angående kodning etc. Brænder programmet er som skrevet før NERO 6. Dertil kommer 3 problem, de gange den har virket (med NERO 5.5) har den med en cd over 24x, kun brændt med 16x, selvom den har været indstillet til 24x, eller hurtigste hastighed. Er indstillingen på cd-brænderen, eller indstillingen på NERO 6 forkert måske, mangler der plugin's.

Hva' er problemerne ??

ps. Da jeg ska' ha' en meget kraftigere maskine, er det meget vigtigt, denne computer bli'r perfekt, håber i ka' finde fejlene, takker mange gange på forhånd og vender tilbage..
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ingen som har en idé om hva' det ka være, skyd løs, for jeg har prøvet alt og jeg ka ikk finde problemerne. I'm going insane here.
Hej Turbo: Du skriver hva er problemerne, det har du jo selv svaret på, men du ville vel gerne have nogle løsninger, dem kan jeg ikke give dig, jeg bruger selv clone DVD ( fåret ) med lidt hjælp fra any DVD ( ulven ), +clone CD, til at tage sikkerhedskopier af mine cd-er og dvd-er, men dette hjælper dig vel ikke ret meget. mvh Benny.

Benny N.
Hej Turbo: Windows Media Player nr 10 er vel også godtnok til cd kopi ???????????? mvh Benny.

Benny N.
Jeg har et par tips. Du skal ikke brænde på høj hastighed, prøv men 4x eller 8x, det blivet normalt bedre.

Dit buffer underrun problem kan have forskellige årsager:

At du forsøger at brænde med for høj hastighed.

At dit CD drev ikke kan læse hurtigt nok.

At du brænder "on the fly" prøv at sætte mærke ved "cache tracks on hard drive before writing"

At din PC er for langsom, er dine fladkabler 40 eller 80 leder, 40 leder er meget langsommere.

Hilsen Aksel
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis