Visninger fupper....

Tallet visninger fupper... Lige så snart jeg har trykket send, står der 3 visninger på mit nye indlæg. Hvordan kan det nu være... :roll:

Det er IKKE kritik af min yndlings side.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Tallet visninger fupper... Lige så snart jeg har... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej PeterR

For det første skal der ret meget til at gøre mig vred, så det var nu ikke ment værre end at jeg har glemt det næste dag.

Men snyd har jeg det dårligt med, og det ligger mig meget fjernt, så jo jeg reagerer nok lidt mere end fornuftigt.

At vi så talte om to forskellige ting skal jeg kun beklage.

Allan er blevet kontaktet for at se på problemet, som jeg ikke selv har testet endnu. Vi er ikke ude på at snyde med antal visninger, dels er "der nok visninger" i forvejen, dels er det kun hvis I trykker på en reklame, der kommer 1 øre eller 3 til siden.

God sommer.

Mvh. JørgenE
Ok "godt ord igen sømand". Jeg tror ikke Allan får det store ud af at skille koden af. En melding til phpBB vil sikkert bare udløse et rettet i næste udgave.

PS. fejlen er der ikke hvis man skynder sig at trykke på oversigten med det samme og ikke lader systemet bringe en tilbage til oversigten.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg har lige testet og kan ikke få den til at fejle.

Meeeeeen, jeg har en mistanke om at det er Googles Adsense-robot (reklame). Når et indlæg/side bliver vist første gang, bliver der automatisk "sendt bud" efter Googles reklame-robot. Den indekserer siden og finder ud af hvilke reklamer der er relevante på netop den side. Jeg har prøvet at kigge med i statistikken og kan se at det går ufatteligt hurtigt, fra en side vises første gang, til Google kigger forbi (under ét sekund).

Så mit bud er, at det er Google der booster visningen i starten.

Mvh. AllanE
Nu var det jo kun hvis jeg havde fået trådt den næsten lokale JørgenE over tærene..... Hvilket jeg nu ikke havde.
Det kan godt være at han var sur men det var igår, idag er han nok glad igen.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg er altid glad :wink:

Mvh. JørgenE
Hej Jørgen: Det er vel Peter til venstre :lol: :lol: :lol: :lol: god musik på www.ilook.dk det er gratis, husk du må ikke optage derfra, vi har ikke hørt fra Siff, men nu har vi fået Peter, mvh Benny.

Benny N.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis