Rosen hoveder

Jeg har købt 12 duftende rosenbuske i år og de er utroligt smukke, men jeg skal jo nærmest nippe hovederne af lige når de er smukkest, nu vil jeg gerne tørre dem men hvordan .
Nu ligger de nærmest og ser ud som de er skudt, kedelige m.m.
Kan en af jer hjælpe???

Tak for hjælpen
HILSEN FYNBOEN
Jeg har købt 12 duftende rosenbuske i år og de er... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra fynboen

æv der er så lang tid til hybene kommer igen, for det skal prøves.

Hvis du er rigtig heldig, er der måske stadig nogle at finde. Jeg fandt nogle i september.
Har du fundet dig nogle hybenroseknopper? Jeg kørte forbi en kæmpe hybenhæk forleden - og der var stadig nogle knopper tilbage :shock:

Jeg har nået at få en smule rosenblade til tørring - og når vist lidt endnu. Og sikken en duft der er, hvor de står 8)
Hejsa
Nej desværre må jeg nok se i øjnene at det ikke bliver i år, for næsten hele vores hus er et stort byggerod.

Kontor, køkken og spisekøkken er ved at blive lavet helt fra bunden , kælder fjernet, varme i gulvet, store stolper, som vi tog fra gulvet , er blevet hængt op i loftet,paneler til væggene men ikke mindst det som er mit job i alt det her , valg af farver , det går jeg meget op i så jeg har snart købt de første 20 farveprøver.

Det må gerne komme til at minde lidt om et gammelt fransk landkøkken, men det er sværere end jeg troede.
Hold fast hvor er det svært at finde det helt rigtige.
:roll:

Tak for hjælpen
HILSEN FYNBOEN
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis