Bålplads

Pigerne "plager" om bål til snobrød med syltetøj og skumfiduser. Det kan jeg godt forstå - jeg elskede selv bål som barn.

Så derfor har vi planer om bål i aften. Siden jeg var barn, er jeg dog blevet et noget mere forsigtigt gemyt. Det bliver selvsagt ikke til den store forkromede bålpladsløsning denne gang, så jeg håber, at I her på LDS nu vil komme med en masse gode input til en midlertidig, hyggelig og forsvarlig løsning.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Zephirine

Hvad med et bålsted i støbejern? De koster ikke mere end ét par hundrede kroner, og så kan i stille det op hvor i har lyst smile

Mvh
KJ
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Citat fra Zephirine

Pigerne "plager" om bål til snobrød med syltetøj og skumfiduser. Det kan jeg godt forstå - jeg elskede selv bål som barn.

Så derfor har vi planer om bål i aften. Siden jeg var barn, er jeg dog blevet et noget mere forsigtigt gemyt. Det bliver selvsagt ikke til den store forkromede bålpladsløsning denne gang, så jeg håber, at I her på LDS nu vil komme med en masse gode input til en midlertidig, hyggelig og forsvarlig løsning.


ja som Kj os skriver et bålsted i jern, og haveslangen på standby tæt på, de fraråder jo bål fortiden pga det er så tørt. :?

så vip Erik ud i bilen og afsted til isenkrammeren efter et :wink:

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Isenkræmmeren har vel lukket nu... Men han er på containerpladsen lige nu - så hvem ved, hvad der kommer med hjem :lol:

Vi har udsat bål til imorgen, nøjes med koldskål og kører til Østre Sømark i aften og bader istedet 8)

Men jo vand skal der helt sikkert til (før, under og efter) - og jeg starter iø med at gennemvande stedet i aften og imorgen tidlig, så det ikke er knastørt. Hvor har du forresten set/hørt de advarsler Gert?
Citat fra Zephirine


Men jo vand skal der helt sikkert til (før, under og efter) - og jeg starter iø med at gennemvande stedet i aften og imorgen tidlig, så det ikke er knastørt. Hvor har du forresten set/hørt de advarsler Gert?


fornuftigt nok smile

de har været nævnt i radioen, IFB med de små brande og bål der er blevet slukket af enten brandvæsen eller politi

http://www.tv2bornholm.dk/moduler/nyheder/news.asp?id=22036&

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Vi har lejrbål her, Vi har lejrbål her... 8)

Frem af gemmerne dukkede den gamle "grill" fra en rund fødselsdag - en halv tønde med hjemmegjort rist. Godt rusten - men hva' søren, det smager jo alt sammen :lol:

Græstørven blev gravet af og tønden støttet af et cementrør på hver side.

Vi må jo nok indrømme, at det kræver en genopfriskning at finde den rettet mængde træ, så gløderne varer længe :oops: Men pølserne smagte godt, skumfiduserne var vamle og nu er der kun røglugten tilbage i håret.

Men hyggeligt det var det, og i år er det godt nok RIGTIG sommer 8)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis