problem med Siemens opvaskemaskine

Hej.

Jeg har et problem med vores Siemens opvaskemaskine, den vil ikke af med vandet efter brug.. det står bare nede i bunden og sejler rundt. Jeg har pillet alle filterdele ud og prøvet at starte den uden nogen filtre i overhovedet, men det virker ikke..
Der sidder vel en vandpumpe i bunden af den som skal flytte vandet op i afløbet fra vores køkkenvask.. måske er pumpen bare død? har i nogen forslag?

Mvh.
Hej. Jeg har et problem med vores Siemens... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Vores er lige gået i stå midt i et vaskeprogram - intet lys i displayet, og der sker intet, når man tænder. Prøvede lige at tage strømmen fra den, efterfølgende kom der kortvarigt et Nul i displayet, et lille sekund.

Kan det også være en nulstilling, der skal til her? Og i givet fald, hvilke knapper er det, som nulstiller den? Har vedhæftet et billede af betjeningspanelet.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Nå, den gamle Siemens er skrottet og erstattet af en billig Wasco - så må den holde så længe, den kan. Det er mindre end to måneder siden, vi måtte købe nyt køleskab, så der var ikke lige til en af de dyre modeller.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

ok jeg kunne desværre heller ikke fortælle dig hvordan du skulle nulstille din gamle Siemens, knapperne på vores er helt anderledes smile
Hejsa
jeg sidder og kigger på jeres korrespondance. jeg er ude for netop samme problem. er der nogen der kan fortælle hvilke 2 knapper der skal trykkes på eller hvad udfaldet blev?

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis