Bosch Akku Bore-/skruemaskine GSR 14,4

sådan en maskine har jeg men efter brug et par gange er tallene på moment kraven ved og falde af det er ligsom malingen opløses samt det røde bosch navn p åsiden skaller af .

er det ikke lidt hurtig for et ny maskine der kun er 1mdr gammel ?
19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jo det er alt for hurtigt.

Hen for at klage over maskinen.
Husk at når du har klaget så starter din reklamations periode fra dag 1 igen. Altså 2 fulde års reklamation.

MVH Njord
Hej Jetdirect

Købte samme maskine fredag eftermiddag - allerede søndag var den røde tekst slidt af - og på momentkraven har tallene det heller ikke for godt. Tyder på at det er et generelt problem med maskinerne.

Der udover intet negativt at sige om maskinen.

mvh
Faktor
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hvis maskiner er OK. så brug tiden på noget andet end reelt ingenting. Tid er penge jeg tager 315,- + moms i min business.


Blot en indstilling-du behøver ikke være enig. :lol:

Tommy

Fremgang kommer af en positiv mental indstilling.biggrin


http://www.euroterm.dk
Øhhhhh
"Hvis maskinen er OK så brug tiden til moget andet"
Det er jo netop det maskinen ikke er...
Momenttallene går jo af.

På en kvalitets maskine maskine bør man kunne forvente mange års slid før det evt ville ske. På en lavpris maskine kan man måske ikke forvente den samme leve tid, men dog mere end den korte tid der her er beskrevet.

Så efter min mening er der ikke noget at acceptere... og nget andet at bruge tden på.

Hvis du køber madvarer der ser friske og flotte ud i butikken, så vil du vel ikke acceptere at de er viisne og runkne straks du er kommet hjem ?

Uanset om man tager 315, eller 120,- eler 998,- + moms skal det leverede være i orden.

Faktisk er det specielle ved os LDS'ere jo at vores reele pris er 0,- + moms og derfor betyder timeforbruget ikke noget, blot resultatet er helt i orden.

MVH Njord
En skruemaskine til hvad? 599,- Min koster 3500,- . Hvis 3 tallet mangler kan jeg oplyse at det oftest er placeret mellem 2 og 4 tallet.

Kr. 600 - moms , fratrukket forhandler og grossistavance- så er der en produktionspris på 100 kr.

Jeg ved godt den skal være i orden så du får den bare byttet til en anden type på garantien.

God week-end

Tommy

Fremgang kommer af en positiv mental indstilling.biggrin


http://www.euroterm.dk
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Samme fantastiske nummer præsterede min gamle grønne 12v bosch også - men den skruede efterfølgende flere 10-tusinde skruer i. Får du en ny, vil den gøre nøjagtigt det samme.
Så glæd dig over, at du har fået en ganske glimrende maskine - som hurtigt ser brugt ud (har vel også en vis imponator-effekt) :wink:

- og græder idag snot over, at min søn smuttede en skruetrækker ind i køleribben på den nye maskine (á kr. 3400,-) og brændte motoren af..........men fandt heldigvis ud af, at man kan få en en reservemotor til 575 + moms.

/Jan

Mvh.

Jan R.
Jeg må indrømme at jeg også synes det er alt alt for tidligt sådan noget sker, men hvis I er flere der har samme maskine, så sker det sikkert igen, og så må man jo gøre op om man vil leve med det eller bytte og købe en anden istedet.
Personligt har jeg lidt dårlige erfaringer med Bosch og deres patroner, synes ikke de altid holder ordenligt på bor og bits.
>Euroterm, jeg er ikke enig i at man skal kigge på prisen og så bare acceptere ud fra det, og kan ikke helt se hvad din pris på 3500,- for din skruemaskine har med noget at gøre? Andet end at du har købt en der er noget dyere? Når man køber noget skal det sku være iorden om det har kostet 600,- eller om det har kostet 10.000,-
Det er min menig, om så gearkasse, motor og lign er af anden kvalitet så opleves det måske med tiden, men man skal jo gøre op med sig selv hvad ens behov er, og tror personligt ikke diff. på de 3500 til 700kr er brugt på kvalitet bogstaver.
Det her er sgu´BROK SELV og ikke lav- det -selv. Jeg er et positivt menneske men hold nu op med brok. Der er ingen service i Netto, sådan er det bare. :evil:

Tommy

Fremgang kommer af en positiv mental indstilling.biggrin


http://www.euroterm.dk
>Euroterm, ja man bestemmer jo selv hvad man gør det til. men jeg elsker selv at købe nyt grej om det er en boremsakine, tv, pc, eller andet som ryger ind i min betegnelse for grej ja så er alfa omega sku at man har en fed fornemmelse når man åbner og ser produktet. Den fornemmelse mener jeg helst skal holde mere end 2 timer efter køb, om jeg så har givet 600kr for et bits sæt eller 400kr for en skruemaskine.
vedr det med slidtagen på boschen så skriver bosch dette da jeg fik maskinen tilbage som de iøvrigt ikke havde gjort en pind ved ,de skriver ordret :

efterset og afprøvet ingen fejl konstateret på maskinen .
mærker der forsvinder ? slid pga normal brug efter voer 1 år , mantager jo fat om momentet for at justere samt maskinen bliver lagt efter brug på siden .


hvad er jeres mening om dette ?
skal man sluge dette maskinen er ikke brugt særlig meget da den er købt i et sæt med andet boisch udstyr
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også