Mursten på gipsvæg

Jeg har et værelse med gipsvægge, hvor jeg ønsker at få det til at se ud som om at der er murstensvægge. Jeg ønsker at der bliver lagt så tyndt et lag på væggene som muligt. Det skal se ægte ud, altså ikke noget med murstenstapet eller lignende.

thómas
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal bruge skalmurs "moduler", dvs. jeg ved ikke om det hedder moduler eller hvad.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Jeg mener nu kun det hedder skaller og er alm. mursten der dog kun er godt 1 cm tykke. De klæbes op med en speciel klæber og fuges derefter som alm. mursten.

Det er et nemt og taknemmeligt arbejde.

Om det kan hæfte på en gipsvæg ved jeg ikke, men på en spånpladevæg fungerede det fint.

Mon ikke forhandleren ved det.

Mvh. JørgenE

Mvh. JørgenE
citat:
Oprindeligt indsendt af JørgenE:
Jeg mener nu kun det hedder skaller og er alm. mursten der dog kun er godt 1 cm tykke. De klæbes op med en speciel klæber og fuges derefter som alm. mursten.

Det er et nemt og taknemmeligt arbejde.

Om det kan hæfte på en gipsvæg ved jeg ikke, men på en spånpladevæg fungerede det fint.

Mon ikke forhandleren ved det.

Mvh. JørgenE

Kan du være behjælpelig med at anvise en forhandler, jeg har brugt timer på at søge på internettet, men jeg kan ikke finde nogen som forhandler mursten som er ca. 1 cm tykke. På forhånd tak.

thómas
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også