Køkken vask problemer (måske løst)

Vi har faktisk i alle de år vi har boet i huset, haft problemer med vores afløb, det går langsomt når vandet skal løbe ud. Og så "glukker" den hele tiden. Jeg har så haft skilt det hele af og presset et bånd igennem uden problemer, Så har jeg taget min vandslange og skruet helt op for vandt og kloaken sluger al vandet uden problemer. Så samler jeg det hele igen, og så er den gal igen. (overløbs hullet er ikke stoppet)

Så har jeg snakket med en masse kloge hoveder, de siger at der måske sidder en ekstra vandlås længere nede. Og når der så også sidder en vandlås ved vasken, så danne de to vandlås vaccum. Og vandet kan ikke rigtig komme ud. jeg har så prøvet at bore et lille hus i røret efter vandlåsen. Og så er problemer løst. Så der er et eller anden med vandlås. jeg kan selvfølgelig ikke bare have et hul i et vand rør. Så nu har jeg skiftet afløbet ud med et der ikke har vandlås. Og nu sluger den al det vand m.m.m jeg overhovet kan komme i. Og det lugter ikke.

Kan nogen give mig ret i ovenstående eller er jeg helt gal på den.

Venlig hilsen
Jesper Dahl Stensbøl
-----------------------------------
Der skal vandskures
http://home.gvdnet.dk/~stensboel/index.html
-----------------------------------
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej JDK det lyder fuldstændig rigtigt med at du har en extra vandlås under gulvhøjde (ligesom den der sidder i en brusekabine)
for den da. det er lang tid siden jeg har lavet det indlæg. Men takker da for svaret. men resulatet blev at en kloak mester kom og spulede det hele.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis