Plastvinduer

Det har nok været oppe at vende før, men endnu engang - Hvor finder man plastvinduer af billig og god kvalitet? Sparer man ved at køre til Tyskland?Lavenergi med uv 1,1 er det bedste eller hvad? Hvor meget skal man håbe på at presse prisen 10-20%? Det drejer sig i første omgang om 3 store vinduer ca 130x132, et badeværelsesvindue på 70x120 og et kældervindue på måske 50x120.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Lad være med at købe dem for billigt, og lad være med at købe dem med for smal en karm (under 100 mm).

Lav u-værdi omkring 1,1 = godt.

Resten må en anden svare på biggrin .

Mvh. Carsten.
:lol: Hej prøv at kigge på Vika.dk , man kan sparer momsen ved at hente de færdige vinduer over grænsen.Men kvaliteten eller prisen kender jeg ikke.Jeg har selv lige købt hvidvare i tyskland,hvor jeg har sparret rigtig mange penge,det var ikke kun momsen jeg sparrede det var generelt bare billigere ind DK.jeg havde fået et tilbud faxet fra tyskland.Så var jeg klar til at forhandle med dem ved Skousen og punkt 1- elgiganten og så søgte jeg ved Peters priser .de lå 5000 - 8000 kr over nævnte tilbud.Jeg skal lige nævne at det var ialt 5 produkter jeg købte.Så det skal man nok også lige overveje hvor meget man skal handle for Hvis det var for få tusinde kr er jeg ikke sikker på der var meget at sparrer
M.V.H. Michael.l

gyb
og hvad er for billigt?? Jeg har selvfølgelig tænkt at forhøre mig om priser ved forskellige, - men hvordan tjekker man kvaliteten? I anden anledning har der været på tale at man sparer 20-30 % ved at købe i Tyskland - så det er jo -formodentlig - en "billig" pris.
Ja, hvad er for billigt...? Det er bl.a. hvis du køber vinduerne med for kleine karme jf. det jeg skrev tidligere.
Hejsa!

Superlavenergi uv1,1 er helt sikker et godt valg, som du aldrig fortryder.
Hvorfor spekulere på om priserne kan presses 10-20 eller måske 30%
Hvis prisen kan forhandles, er det sikkert fordi her er noget at handle om.
Altså er priserne på vinduerne fra starten, -alt for dyre-
Du kunne jo prøve at indhente et tilbud fra modum vinduer i Hobro.
http://www.modumvinduer.dk/
Et lille firma, som producerer vinduerne fra bunden.
Kvaliteten er anerkendte Rehau profiler, med dansk producerede beslag.
Her får alle samme behandling og ens priser, uanset om du er LDS'er eller mester.
Har selv fået vinduer fra dette firma og det kan klart anbefales.
Kvaliteten er i top, og priserne er min. 20% billigere end på den anden side af gaden og profilerne er de samme.
PS: Har intet med firmaet at gøre, udover at være tilfreds kunde. biggrin biggrin

Med venlig hilsen retro

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

Annonce
Jeg kan anbefale inefa vinduer de er meget billige og det er bare kram

jeg har fået til min udestue / et par til huset de kommer fra tyskland

du kan se mere på inefa.dk og tage en snak med en der heder villy (taler dansk)
Fjernet af moderator
(Årsag: Reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis