Små huller i glasfiber

Jeg har lige grundet en jolle som jeg aldrig har haft i vandet. Den er blevet grundet udenbords med Hempel Primer. Nu kan jeg så se at en masse små huller træder frem. Hullerne er ca. 1-2 mm. store og ligner måske nogle luftbobler fra støbningen. Altså så ser de på ingen måde ud til at være gennemgående. Nogen der kender til problemet og evt. har en løsning hvis der skal gøres noget.

Med venlig hilsen og på forhånd tak
Emil Jørgensen
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du mulighed for at vise et billed af hullerne?
Hvor dybe er de? Kan det bare være luftbobler i primeren?

Kan hullerne fyldes med primmer? mit forslag.

Mvh Thomas

Mvh Thomas

Hej Emil.

Prøv at trykke hul på et par boblerne og se om de lugter af styren (glasfiber) - så er det nok osmose. En behandling af dette kan du finde på fx. nogle af malingfabrikanternes hjemmesider. Du kan også søge her på siden, søg på osmose.

:o) asn
Tak for indlæggene.
Jeg har klaret den ved at give den masser af primer og maling. Nu er hullerne ikke at se mere. Jeg skal snart smide et billede på af det gode skiw :-)

Med venlig hilsen og på forhånd tak
Emil Jørgensen
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også